czwartek, 2 lutego 2017

Komplet z Nako Paris

Staram się nie robić z akrylowych włóczek, ale jak dotknęłam, poniziałam włóczkę Nako Paris to musiałam ją kupić. Z 3 motków zrobiłam komin i czapkę. Komin zrobiłam według tego wzoru. Jednak okazał się za wąski by się omotać dwa razy więc dorobiłam luźne wiązanie, bo prucie Paris to bardzo ciężka robota. Komin robiłam z podwójnej nitki. Czapkę zrobiłam podpatrując ten filmik. Zrobiłam z pojedynczej włóczki a późnej, aby była cieplejsza dorobiłam ściegiem gładkim wkład. Wyszło, że mam komplet kanadyjsko - rosyjski. 





6 komentarzy:

  1. Jeszcze takiego "komina" nie widziałam - rewelacyjny wzór! Całość prześliczna!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzór widziałam już kiedyś i bardzo mi się podoba:) Ładny komplet:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super komplecik Swiety wzór na komin.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestaw. Pomysł ze sznurowaniem bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo bardzo fajny!!! Uwielbiam białe zestawy zimowe!!!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Torebki z alcantary - wymiary

Zobaczyłam takie torebki na fb - szyjemy torebki. Materiał obiciowy alcantara świetnie się szyje. Do uszyci...