Wet Mane Rarity na szydełku

Zrobiłam na szydełku jednorożca, robiąc go nie miałam pojęcia jakiego robię. Dopiero z czasem dopasowywałam się do oryginału - Rarity. Może dlatego, że to krawcowa z My Little Pony, a przez to mam coś z nią wspólnego.



Oczywiście nie udało mi się tak pięknie ułożyć grzywy jak ma prawdziwa Rarity, ale osoba znająca się na kucykach powiedziała mi że ta postać ma też proste uczesanie i właśnie wtedy nazywa się




wet mane Rarity

 
Wzór z ravelry dobrze rozpisany, polecam.


" My Little Pony: Friendship is Magic"


 Maskotka wykonana na prezent - niespodzianka. Spodobała się ogromnie.

Komentarze

  1. Z taką grzywą musiała się spodobać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super maskotką!!! Najważniejsze, ze się podobała!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały kucyk :-) Piękna maskotka :-)
    Wcale się nie dziwię, że spodobała się obdarowanej :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj wcale się nie dziwię, że się podobała;) Świetnie Ci wyszła;))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Na drutach

Nietoperz czarny "toto"