czwartek, 14 kwietnia 2016

Torba filcowa

Torebki uszyte z filcu już dawno podobały mi się. Chciałam sobie uszyć taką . W stacjonarnym sklepie kupiłam filc. Wydawał mi się trochę za cienki, ale sprzedająca zapewniała mnie, że właśnie z takiego panie  szyją  torebki. Sceptycznie zabrałam się do szycia i ... jednak to był za cienki filc. Musiałam go porządnie usztywnić i dopiero wyglądało to jak należy.





Dół jeszcze podszyłam ekoskórą i coś tam ozdobiłam - radosna twórczość własna.
W środku biało- czarna podszewka z kieszonkami.


Może się nie znam i taki filc trzeba usztywniać, albo sprzedająca powiedziała to , co chciałam usłyszeć...
Pozdrawiam:)

9 komentarzy:

  1. Raczej to drugie.
    Ale moze dzięki temu usztywnieniu torebka dłużej Ci posłuży :-)
    Bardzo ładnie Ci wyszła

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna torebka :-) Piękna podszewka i doskonała wielkość :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest! Podziwiam kunszt wykonania

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie na torebki jest taki gruby sztywny filc:) Świetnie wygląda:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam się na filcu, ale znakomicie poradziłaś sobie z tym materiałem. Torbie nic nie brakuje! Śliczna!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka śliczna .Dodatki dają tyle uroku.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna torebka wyszła Ci super fajnie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie zapraszamy Cię do nowego serwisu Platforma Kreatywna http://platformakreatywna.com/ dla osób kreatywnych. Swoim klubowiczom oferujemy systematycznie rabaty na produkty i usługi, informacje o wydarzeniach, darmowe pliki do wydruku, promowanie, ciekawe spotkania i wiele innych. Zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Torebki z alcantary - wymiary

Zobaczyłam takie torebki na fb - szyjemy torebki. Materiał obiciowy alcantara świetnie się szyje. Do uszyci...