czwartek, 22 stycznia 2015

Ostatnia z cyklu raglanowych sukienek

 Papaverowski wykrój na dresową, raglanową sukienkę tak mi odpowiada, że uszyłam kolejną według tego wykroju. Zakładam, że to ostatnia. Była beżowaczerwona i beżowo - czarna. Szyłam je z punto i jakiejś dziwnej dzianiny. Tym razem szara i tak jak jest w wykroju z dzianiny dresowej.








Sukienka jest cieplutka i ma dokładnie takie kieszenie jakie chciałam.
Trochę mi zeszło zanim wykombinowałam jak to uszyć. Dodatkowo przymocowałam błyszczące dzety, upolowane za 1 zł w sh. Sprzedająca tam pani bardzo się dziwiła po co mi taka wielka, bezkolorna bluzka.
Sprawne oko dziewiarki może zauważyć że wzorowałam się na Still Light Tunic.
Pozdrawiam serdecznie :)

21 komentarzy:

  1. No właśnie, pierwszy rzut oka i myślę sobie, że to taki szyciowy still. Potwierdziłaś to.
    Bardzo fajna i wygodna sukienka.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna sukienka. Natomiast "wielka, bezkolorna bluzka" wielce mnie ubawiła.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna - umiejętności szycia zazdroszczę bo ja sama nie mam zdolności ku temu

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak lubi się pewien styl, to chciałoby się mieć w swojej garderobie nawet po kilka takich samych rzeczy. Najważniejsze, że czujesz się w sukience swobodnie i wygodnie. Podoba mi się ta sukienka - a doszyte dżety dodają jej oryginalności i blasku! No i kieszenie, za każdym razem inne, przez co i sukienka nie jest taka sama jak pozostałe, bo różni się i kolorem i dodatkami i właśnie kieszeniami.
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna raglanowa sukienka, ozdobny dekolt pięknie się układa. Moje umiejętności krawieckie ograniczają się do skracania spodni i prostego podszywania. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna sukienka tylko pozazdrościć :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli kolejny udany recycling:) Wyszła idealnie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka świetna i z tej dzianiny wygląda rewelacyjnie .

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ekstra kiecka - zazdroszczę Wiolu.... a dopiero podobną kupiłam a przecież mogłam uszyć. Muszę odwiedzić Papavero :0
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjna sukienka :) chciałabym mieć taki talent szyciowy

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyobrażam sobie, jak wygodna musi być taka sukienka :) Bardzo mi się podoba i szczerze mówiąc, właśnie ta najbardziej przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ladna, zwlaszcza przez to podobienstwo do Still Lighta! I z doswiadczenia wiem, ze ten wykroj Papavero jest bardzo udany.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna, chciałabym kiedyś tak szyć.

    OdpowiedzUsuń
  14. Prosta, uniwersalna i na każdą okazję:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest śliczna :) Też bardzo podobaja mi się takie kieszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam,
    już od dawna poszukuję wykroju na sukienke właśnie z takimi kieszeniami:) Mogłabyś podpowiedzieć jak ją skroić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korzystając z wykroju papavero na przodzie narysowałam wierzch kieszeni i odciełam wzdłuż szwu, to co odcielam wydluzyłam aby powstał spód kieszeni. Doszyłam do przodu podszefkę, widać to na zdjęciach. Po szwach połączyłam boki i środek szwu , a póżniej kieszenie. Wykrój papavero http://papavero.pl/article?id=1041. Na stronie papaveo są tez gotowe tego typu wykroje tylko trzeba poszukać. Ja robilam to na tym wykroju bo mi bardzo odpowiadał choć jest on na osobę o 9 cm wyższą. Pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo. Właśnie dostałam przesyłkę z nową dresówką, więc zabieram się za szycie:)

      Usuń
  17. cudowna sukienka,gratuluję
    Teresa

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowna sukienka,gratuluję
    Teresa

    OdpowiedzUsuń

Włoczka z Kauflandu

Coś ciepłego na coraz zimniejsze dni. Metryczka: 6 motków wełny Filzwolle po  50 g, 50 m kolor 950 z Kauflandu druty 6 mm wzór  Shalom C...