czwartek, 21 sierpnia 2014

Trochę błyskotek

Wiele różnego rodzaju bransoletek można znaleźć na waszych blogach.Chciałam i ja spróbować czy potrafię coś takiego upleść ze sznurka i koralików.Powstało kilka , a każda z nich ma już nowego właściciela.
Pierwsza dla koleżanki, optymistki.


Opis wykonania bransoletka shamballa.
Druga dla wielbicielki różu.


Opis wykonania shambala macrame.
Trzecia dla małej damy.


Opis wykonania wykonania double beaded shamballa bracelet.
Czwarta dla młodego mężczyzny.


...i w końcu dla mnie!


Pozdrawiam serdecznie:)

14 komentarzy:

  1. Jeszcze nie próbowałam robić takich makramowych, ale widzę, że warto. Twoje fajnie wyszły.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze wszystkie, choć szczególnie długo zawiesiłam oko na tej różowej :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne :-) Koniecznie muszę spróbować dla siebie podobną zrobić... to moje marzenie...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znając twoje umiejętności to nie będzie dla ciebie trudne!

      Usuń
  4. Fajne,ta różowa mi się podoba,zapisałam sobie linki,dziękuję,może też kiedyś spróbuję:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zanim napisałam komentarz, skorzystałam z podanych linków i.... odpłynęłam w krainę tworzenia bransoletek:)) Oczywiście razem z córcią, bo zainteresowała się tym i chyba połknęła bakcyla. A ja też:))
    Twoje bransoletki są piękne - każda ma swój urok:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne te Twoje bransoletki!!! Druga, różowa bardzo ciekawy wzorek!!! Dzięki za linki:)
    Pozdrawiam i miłego wieczoru życzę Ci:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne bransoletki, dobrze że o sobie pamiętałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne bransoletki mam podobną jak Twoja i dobrze się nosi:)

    OdpowiedzUsuń

Torebka z kamizelki

Za grosze kupiłam skórzaną kamizelkę bez pomysłu ale skóra była tak ładna i mięciutka.  Oczywiście musiała swoje odleżakować. Nie c...