czwartek, 27 marca 2014

Małe zwierzątka i igielnik

Wydawałało mi się , że zrobić takie małe zwierzątko na szydełku to bardzo prosta rzecz. Nic z tego. Trochę mi zeszło zanim powstało takie amigurumi.


Niebieski zajączek , dlaczego niebieski? Bo taka  wełna  była pod ręką.



Biała pani zajączkowa.


Igielnik , tylko do tego nadawała się pierwsza głowa zajączka.


Kotek, który miał być podobny do Kuby.




Wzór zajączka jest tu. A kotek to radosna twórczość własna.
Takie zajączki tworzy też Kasia z blogu Wszystko :-), jej prace były dla mnie inspiracją.

12 komentarzy:

  1. Ho ho jaka fajna królicza parka :)!!! Słodkie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej śliczniutkie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zajączki - prześliczna para :-) Kolory rewelacyjne, a najbardziej podoba mi się ten niebieski. Jest śliczny.
    Nawet sobie nie wyobrażasz, jak jest mi miło, że Ciebie zainspirowałam :-) Dziękuję :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie maskotki są prześliczne, a kicia niesamowicie sympatyczna (ta włóczkowa, z reszta ta "żywa" też), pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodziaki prześliczne zajączki a kotek rewelacja :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne maskotki :) Urocze! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne maskotki oczywiście kiciuś najlepszy:))

    OdpowiedzUsuń


  8. Dzień dobry,

    reprezentuję stronę ZrobiszToSam.com, polski agregator blogów DIY i rękodzielniczych. Spodobał nam się Twój blog i dlatego chcielibyśmy zaprosić Cię do naszej społeczności bloggerów.

    Nasza strona oferuje Ci darmową promocję bloga oraz możliwość nawiązania kontaktów z ludźmi o podobnych zainteresowaniach.

    Po więcej szczegółów zapraszam na stronę:
    http://zrobisztosam.com

    Agregator działa na tym samym silniku co najlepszy polski agregator kulinarny "Mikser Kulinarny", ze ZrobiszToSam.com chcemy powtórzyć ten sukces :)

    Zapraszam i pozdrawiam!

    Anita

    OdpowiedzUsuń

Torebka z kamizelki

Za grosze kupiłam skórzaną kamizelkę bez pomysłu ale skóra była tak ładna i mięciutka.  Oczywiście musiała swoje odleżakować. Nie c...