Sukienka nie... letnia w kratkę

Kiedyś uszyłam sukienkę z wykroju papavero o nazwie "żakardowa sukienka". Od razu w komentarzach było , że moja sukienka to wcale żakardowa nie jest i jak tu komuś wytłumaczyć , że "żakardowa sukienka" to tylko taka nazwa własna wykroju nadana przez papavero. Tym razem od razu piszę, że to nie jest letnia sukienka choć wykrój to " letnia sukienka" od papavero.
Mogłaby być dłuższa, ale materiału zabrakło. Tym sposobem jest nieletnia.



  Materiału nie starczyło na obszycia dlatego dodałam lamówkę , którą ręcznie podwinęłam. Niestety nie umiałam sobie poradzić z zapięciem na guziczek z tyłu sukienki i skończyło się na wiązaniu z lamówki.

                                     


 Dziękuję , że do mnie zaglądacie i komentujecie. Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Bardzo mi się podoba Twoja sukienka. Kolor kratki i fason i super idealne podszycie.
    Wyglądasz w niej bombowo. Po prostu - nieletnia :)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest cudna!!!!Ten kratkowany materiał super wygląda!!! A lamówka świetnie uzupełnia i ożywia całość !!!! Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna - cudny materiał nabyłaś :) Wyszła ci urocza - fajnie się w niej prezentujesz tylko pozazdrościć :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Materiał to przeróbka spódnicy , ale był tak ładny , że szkoda było go jeszce raz nie wykorzystać.

      Usuń
  4. Pięknie wyglądasz w tej sukience.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Letnia czy nieletnia i tak wyglądasz super:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest śliczna. Pięknie leży na Tobie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna, nieletnia sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi sie ta Twoja sukieneczka. I krój, i materiał są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sukienusia, krata kolorystycznie bardzo mi przypadła do gustu, możesz być dumna ze swojego dzieła :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszła bardzo ładnie i jak równiutko podoba mi się pozdrawiam basia

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna sukienka! Wyglądasz w niej świetnie! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniale w niej wyglądasz, śliczna sukieneczka!!!
    Pozdrawiam i miłej niedzieli Ci życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka jest pierwsza klasa :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Na drutach

Nietoperz czarny "toto"