Stockholm Scarf by knittedblissJC

 Szukałam , szukałam , aż znalazłam wzór na komin wyglądający z prawej i lewej strony tak samo.



Komin nie do końca zeszyłam, dodałam sznurek i koraliki na końcu .



Powyżej zawinięty podwójnie.





Wzór darmowy na ravelry. Szybko i sprawnie się go robi. Polecam.
Komin z włóczki YarnArt Angora de Luxe ( trochę gryzie) Druty 4.00.
Dziękuję, że jesteście.
***

Na prośbę Anki.
Nie wiem czy można bez zgody twórcy tłumaczyć . Mogę tylko napiać jak się robi wzór. Wzór jest na 128 o.
rz1.* op,ol,3op,2ol * powtarzać aż zostanie 2o. które przerobić op,ol,
rz2 *op, ol, op, narzut, zdjąć oczko bez przerobienia, 2ol, przeciągnąc to nie przerobione przez 2 lewe przerobione* powtarzać aż zostaną 2 o. które przerobić op,ol.
rz.3*op,ol,2op,3ol* powtarzać aż zostaną 2 o. które przerobić op,ol.
rz 4 *op,ol,zdjąć oczko bez przerobienia, 2op, przeciągnąc to nie przerobione przez 2 prawe przerobione, op,narzut, ol* powtarzać powtarzać aż zostaną 2 o. które przerobić op,ol.

Komentarze

  1. Ale ciekawy wzór. Zaraz sobie go zanotuję.
    Do twarzy Ci w tym kolorku.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super komin!!! Bardzo mi się podoba, poszukam wzorku i może też taki zrobię...jak będę umiała:)))
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się, właśnie przymierzam się do zrobienia sobie jakiegoś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny wzór na szalik też by pasował a ten kolor jest boski pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpadłam z wizytą.OOOOOOOOOOOOOOO podoba mi się tu a więc jeśli można to jeszcze wpadnę. Nie żebym podglądała ale ........ Marysia

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny komin :) Nietypowy!!!! :) Pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Komin idealny :-) Cudny wzór - dziękuję, z przyjemnością skorzystam :-)
    Kolor... bajeczny...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny ,i kolorek taki żywy fajny pomysł z tym sznureczkiem
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. Komin bardzo pomysłowy i ma piękny kolor :)) Pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny a nazwa na R,,,y jest taka jak tytuł posta?
    pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ fajny komin, cudny, mocny kolor, pomysłowe i jednocześnie ozdobne wiązanie, no podoba mi się :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest śliczny ,fajny wzorek.Może rozpisałabyś go po Polsku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy można bez zgody twórcy tłumaczyć . Mogę tylko napiać jak się robi wzór. Wzór jest na 128 o.
      rz1.* op,ol,3op,2ol * powtarzać aż zostanie 2o. które przerobić op,ol,
      rz2 *op, ol, op, narzut, zdjąć oczko bez przerobienia, 2ol, przeciągnąc to nie przerobione przez 2 lewe przerobione* powtarzać aż zostaną 2 o. które przerobić op,ol.
      rz.3*op,ol,2op,3ol* powtarzać aż zostaną 2 o. które przerobić op,ol.
      rz 4 *op,ol,zdjąć oczko bez przerobienia, 2op, przeciągnąc to nie przerobione przez 2 prawe przerobione, op,narzut, ol* powtarzać powtarzać aż zostaną 2 o. które przerobić op,ol.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Na drutach

Nietoperz czarny "toto"