czwartek, 21 listopada 2013

Kolejny wykrój z papavero

Tym razem spódniczka. Chciałam wypróbować wykrój , który dość dawno podany był w papavero, ale dopiero teraz zwrócił moją uwagę.Może dlatego , że jedna z dziewczyn z tego wykroju uszyła śliczną spódniczkę. Mi wyszła mini bo to przeróbka starej spódniczki. karczek wykonałam z innego materiału bo zabrakło mi krateczki.



Bardzo jestem zadowolona z tego wykroju.
Moja spódniczka jest na podszewce bym mogła ją założyć już teraz.
Wykrój tu.
Pozdrawiam serdecznie:)

9 komentarzy:

  1. spódnica jest super. Przeszukuję wykroje i nie mogę żadnego dopasować. Spróbowałabym uszyć. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. . Dziękuję. Bardzo rzadko udaje mi się znaleść wykrój , który nie muszę dopasowywać do siebie, ten wykrój tylko troszeczkę poprawiałam.

      Usuń
  2. Świetna spódniczka, ten karczek rewelacyjnie wygląda - figurkę masz super podkreśloną - dla mnie bomba :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fikuśnie wygląda ta spódniczka :) Pozdrawiam Viola.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja Ci zazdroszczę tego drygu do maszyny! Ja bym chciała, ale się boję... a maszyna leży i czeka...

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna dziewczéca spódniczka!!! Dobrze sie komponuje z tym czarnym pasem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna!!! Ładny krój no i wykonanie:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń

Włoczka z Kauflandu

Coś ciepłego na coraz zimniejsze dni. Metryczka: 6 motków wełny Filzwolle po  50 g, 50 m kolor 950 z Kauflandu druty 6 mm wzór  Shalom C...