czwartek, 10 października 2013

Sweterek dla Gabrysi

Bardzo nie lubię robić  z włóczki,  z której wiem, że efekt końcowy będzie taki sobie, a po krótkim czasie moja robota nie będzie nadawała się do noszenia. Dokładnie tak było tym razem. Zostałam uszczęśliwiona akrylem Gucio Opus, straszna cienizna. Myślałam, że zrobię podwójnie ale zleceniodawca chciał pojedynczo i z rękawkami do podwinięcia. Wyszło niecałe dwa motki akrylu.
Sweterek dla Gabrysi



  Dodałam satynową tasiemkę i perełki.


  
Mimo, że  sweterek robiony był  "zaocznie" pasuje na Gabrysię i podoba się jej. Z reszty włóczki zrobiłam małe bolerko, ale o tym następnym razem. Pozdrawiam:)

13 komentarzy:

  1. Nie wiem jak sweterek będzie wyglądał po dwóch praniach, bo nie miałam do czynienia z tym akrylem. Póki co wygląda bardzo ładnie. Widać, że właścicielka baaardzo zadowolona.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Gucia robiłam na szydełku i jak na razie wygląda bardzo fajnie.
    Sweterek wygląda ślicznie a te wstążeczki rewelacja :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny sweterek. Genialny miałaś pomysł z perełkami i wstążeczką.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek jest fajny ale widać że to cienizna ja nie robiłam jeszcze z tej włóczki pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie, tak to jest jak się robi tzw jednorazówkę...ciekawa jestem jak będzie wyglądał po praniu...jak na razie Gabrysia pięknie się prezentuje:)
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba się Gabrysi, podoba. Ciekawe rozwiązanie z ozdobieniem sweterka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda bardzo fajnie!!!Te tasiemki dodają mu uroku!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny,pięknie wygląda z tymi ozdobami,może nie bedzie tak źle z ta włóczką :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny sweterek. Najważniejsze, żeby się podobał właścicielce. Na zdjęciach widać, że zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweterek jest śliczny i najważniejsze,że właścicielka zadowolona :)) pozdarwiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny sweterek, tasiemeczka i koraliki dodały jeszcze uroku.

    OdpowiedzUsuń
  12. On wygląda jak z mojego dzieciństwa. Nie wiem, czy miałam podobny, ale kojarzy mi się z dużymi białymi kołnierzami i jest uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  13. sweterek piękny , ale i właścicielka prezentuje go z pełną gracją:)

    OdpowiedzUsuń

Piórniki a może kosmetyczki?

Z resztek alcantary , które zostały mi z uszytych torebek powstały "wkładki" do torebek , kosmetyczki. tak wygląd...