czwartek, 5 września 2013

Wild Rose Шиповник by Larisa Valeeva

Wild Rose Шиповник zauroczył mnie już dawno.
Włóczka to jakaś cienizna znaleziona w szafie.Początkowo kolor włóczki był biały. Mimo , że  po póbie ognia wszystko wskazywało na to, że włóczka jest  akrylem , pobawiłam się w farbowanie. Trochę mnie zdziwiło, że dała się zafarbować . Nawet udało się zblokować tą chustę.
Oto efekt końcowy.






Wzór darmowy tu do pobrania. Chustę robi się od dołu i należy robić dokładnie jak jest w opisie, bo inaczej wychodzi zupełnie inny wzór . Wiem ,bo kombinowałam, a później musiałam pruć!
Pozdrawiam :)

21 komentarzy:

  1. Piękna i pęknie się włóczka zafarbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka ona jest piękna!!! Czy ja kiedykolwiek coś takiego zrobię...chciałabym bardzo umieć:)
    Pozdrawiam serdecznie i miłego dzionak życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę Cię nie było, ale jak się pojawiłaś to z mocnym uderzeniem.
    Ta chusta jest śliczna.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę leniuchowałam. Dzięki za miłe słowa!

      Usuń
  4. Przepiękna! Wspaniała w każdym calu :-)
    Ideał.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, fantastyczna! kolorek fajnie Ci wyszedł :)
    że też przegapiłam taki fajny wzorek, już sobie zapisuję!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. coś niesamowitego !! na mnie takie rzeczy robią olbrzymie wrażenie !! nie moja dziedzina po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bonjour c est trés jolie et trés fin votre ouvrage est bien réaliser bonne journée a vous

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy ażurek na pewno w przyszłości skorzystam a czy po praniu ta farba nie schodzi? pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie prałam. Ale w ostatnim płukaniu nie schodziła, być może dlatego , że prawie w samym occie płukałam>

      Usuń
    2. Pytam bo mam cieniutki biały akryl do farbowania ale się boję, że potem w praniu będzie mi ta farba schodziła pozdrawiam Basia

      Usuń
  9. Zachwycająco piękna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna
    sprawia wrażenie mgiełki ,piórka
    fajnie że umieściłaś linka to może sobie taką zrobię dzięki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna
    sprawia wrażenie mgiełki ,piórka
    fajnie że umieściłaś linka to może sobie taką zrobię dzięki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wygląda i ten wzorek jaki fikuśny :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna chusta - delikatna, bajeczna ;o)

    OdpowiedzUsuń

Torebki z alcantary - wymiary

Zobaczyłam takie torebki na fb - szyjemy torebki. Materiał obiciowy alcantara świetnie się szyje. Do uszyci...