sobota, 27 lipca 2013

Na szydełku, czarna sukienka

Czarny to nie najlepszy kolor na te upały, ale skoro wydziergałam to pokazuję


Sukienkę zrobiłam na szydełku z bawełny. Bawełna  była różnego pochodzenia i koloru, początkowo zafarbowałam ją na zielono jednak gdy kolory wyszły różnorakie  jeszcze raz zafarbowałam tym razem  na czarno.


 Halka do sukienki jest w kolorze beżowym ze sklepu.


Wzór sukienki zamieściła Beatka, która według tego wzoru zrobiła śliczną tunikę.

Witam nowych obserwatorów , pozdrawiam słonecznie.

36 komentarzy:

  1. Wspaniała sukienka :-) Ślicznie w niej wyglądasz. Rewelacyjny wzór.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba masz szydełko z turbodopalaczem:) Kiedy zdążyłaś udziergać tą sukienkę, przecież ledwo tydzień temu Bean pokazała wzór.
    Sukienka świetna i super Ci pasuje, a beżowa haleczka jest bardzo OK.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak szybko to to nie jest, dziergałam ją zanim Beatka pokazała swoją!Po prostu wzór spodobał nam się jednoczesnie!

      Usuń
  3. Ten wzór wpadł mi w oko u Beatki i bardzo mi się podoba sukienka jest świetna pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór jest prosty i dość szybko się robi!

      Usuń
    2. Zgłosiłaś się u mnie do zabawy Podaj dalej dlatego poproszę o Twój adres na mail modesty3@o2.pl a niedługo wyślę mały drobiazg pozdrawiam Basia

      Usuń
  4. wielkie WOOW :-) Prześlicznie w niej wyglądasz :-) I jakie tempo! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest piękna!A Ty wyglądasz zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna...a Ty jak modelka! Rewelacja...Uwielbiam takie sukieneczki...a najlepiej to na czerwonym lub różowym "spodzie";)

    OdpowiedzUsuń
  7. urocza a modelka dopiero piękna, śliczny udzierg.

    OdpowiedzUsuń
  8. sukieneczka ekstra, z pewnością przyciąga spojrzenia zachwyconych facetów i zazdrosnych kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna sukienka jest taka bardzo elegancka - super w niej wyglądasz :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda rewelacyjnie! Jest bardzo oryginalna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna sukienka, ale dzieki takiej idealnej figury klepsydry jest jeszcze bardziej urokliwa!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. No powiem tak WOW pięknie wyglądasz w tej sukience :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała sukienka! Fantastycznie w niej wyglądasz! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. O ja cie! Wyszła fantastycznie i wyglądasz w niej szałowo!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bosssssska Ty w sukience!!!!
    pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka fantastyczna i wyglądasz w niej wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  17. ta sukienka to mistrzostwo świata!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna sukienka i ładnie zaprezentowana.

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna sukienka i pięknie Pani w niej wygląda.
    pozdrawiam
    www.wloczkiwarmii.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Que vestido mas bonito y elegante, yo también te sigo guapa.

    OdpowiedzUsuń
  21. bonjour votre robe est magnifique j aime beaucoup cordialement

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienka jest cudna:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest piękna! Moja mama kiedyś szydełkowała, ale tylko serwetki. A to przecież takie wdzięczne!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale cudeńka... oglądam chusty, sweterki, a ta sukienka...strasznie sexy:) bez dwóch zdań - nawet najpiękniejsze dzianiny nie wyglądają tak dobrze na byle "wieszaku" pięknie je prezentujesz dziewczyno, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  25. Aż się zarumieniłam, dzięki!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. piekna ta sukienka mozna dostac wzor

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję Wzór tu https://picasaweb.google.com/112566837153812639678/SchematyWykorzystanePrzezeMnie#5896494182004558882

    OdpowiedzUsuń

Torebki z alcantary - wymiary

Zobaczyłam takie torebki na fb - szyjemy torebki. Materiał obiciowy alcantara świetnie się szyje. Do uszyci...