czwartek, 13 czerwca 2013

Sukienka w kwiatki

Popatrzyłam tu, popatrzyłam tam i chciałam wypróbować to co inni robią. Dokładniej chodzi o zakup za grosze w sh i stworzenie czegoś nowego. Oto co uszyłam.


Sukienka w kwiaty. Prosta, letnia, oparta na wykrojach z papavero. Żeby porównać czy rzeczywiście powstało coś za grosze pokazuję przed i po.


Przed to sukienka z długim rękawem i marszczonym dołem. Przy tym kolorowym wzorze niewiele widać. Sukienka była szyta przez kogoś i miała przy kołnierzu  frywolitkowy dodatek


Wygląda jak robiony ręcznie , ale ja się tak dokładnie nie znam.
Teraz mam letnią, przewiewną  sukienkę w kwiaty. a ten dodatek z kołnierza jeszcze wykorzystam.


Pozdrawiam wszystkich serdecznie!!!

17 komentarzy:

  1. Podziwiam Twój zmysł krawiecki. Pewnie bym nawet nie spojrzała na tą suknię a teraz Ci zazdraszczam takiego fajnego ciuszka:)
    Pozdrawiam. Ola.
    P.S.
    Może jestem gapa, ale nie potrafiłam znaleźć adresu mailowego do Ciebie, dlatego tą drogą proszę o kontakt na maila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie podałam swojego maila publicznie. Piszę więc do ciebie na twój adres. Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. zazdroszcze tej umiejetności, sama sobie możesz szyć :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka bardzo letnia i fajnie wygląda :)) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  4. Artystka z Ciebie - pięknie Ci w niej:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  5. ja sporo grzebię w sh zawsze coś znajdę ciekawego sukienka bardzo ładna pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam tam trochę ciekawych rzeczy i coś mi mówi, że będę tam zaglądać!

      Usuń
  6. Zdecydowanie Twoja wersja bardziej mi się podoba :)Śliczna sukieneczka na lato, tylko niech to lato na dobre zagości :)

    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy lato!!! Cieszę się ogromnie z tego słoneczka!

      Usuń
  7. Piękny materiał i bardzo fajnie wykorzystany:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam na twoim blogu i widzę, że to coś w towim stylu!

      Usuń
  8. Pięknie wykombinowałaś, ślicznie w tej sukience wyglądasz!!!
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny efekt przeróbki, a kołnierzyki dziś w modzie, więc koniecznie tą frywolitkę jakoś wykorzystaj

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt końcowy wyszedł wspaniale. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Włoczka z Kauflandu

Coś ciepłego na coraz zimniejsze dni. Metryczka: 6 motków wełny Filzwolle po  50 g, 50 m kolor 950 z Kauflandu druty 6 mm wzór  Shalom C...