Szydełkowa,biała spódniczka

Zrobiłam spódniczkę na szydełku z bawełny.


 Dokładnie to zauroczyły mnie spódniczki Bea S i bezczelnie zgapiłam, no może "trochę" skróciłam. Wszelkie dane na  jej blogu. Moja zmiana to łączenie elementów kwadratowych w ostatnim okrążeniu tak by wyglądały jak całość.


 Tym razem nie mam podszewki z dzianiny tylko podszewkowy, beżowy materiał i wszystko przyszyte do szerokiej gumki. Sposób wykonania podpatrzyłam na osince.


Pozdrawiam zaglądaczy i stałych bywalców.

Komentarze

  1. O ja cie... ale piękna!
    Kiedy przyjdzie to lato, żebyś ją mogła załozyć?
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...i ja się nie mogę doczekać na to ciepło!

      Usuń
  2. Spódnice na szydełku jakoś nigdy nie wzbudzały mojej sympatii, ale Twoje wykonanie jest super i bardzo ładnie leży.Pozdrawiam Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna. Masz talent dziewczyno:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ta spódniczka. Cudnie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam. Ślicznie w niej wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna świetna spódniczka :) chyba się na taką pokuszę... pozdrawiam serdecznie Viola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo pomyślałam oglądając twoją ostatnią spódniczkę!

      Usuń
  7. Wspaniałą ! Cudna jest Twoja spódniczka, a Ty w niej wyglądasz zachwycająco.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódniczka rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódniczka wygląda prześlicznie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyszła Ci ta spódniczka :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. super spódnica pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  12. No, no, no, co za elegancja i szyk!!! Fajna spódnica!!!
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna spódniczka,mam ochotę chwycić za szydełko,ale chyba nie dałabym rady zrobić równie pięknej,pozdrawiam dorota

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna letnia spódnica. Pozdrawiam , dziękuje za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna :) a długość odpowiednia przy tak zgrabnych nogach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale śliczna! Wspaniale się prezentuje :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna spódniczka, a wyglądasz w niej bardzo elegancko i smacznie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Na drutach

Nietoperz czarny "toto"