piątek, 17 maja 2013

Kurtka z płaszcza



Pogoda za oknem wspaniała, a ja tu z kurtką się wychylam. Cóż kiedy uszyłam to i pokazać chciałam. Dlaczego kurtka z płaszcza? Powód jest taki, że wykrój pobrałam z papavero na płaszcz . Owszem płaszcz uszyłam i pokazałam go tu. Wykrój wydawał mi się na tyle przystępny, że przerobiłam go na kurtkę z zamkiem.

Materiał wierzchni to sztruks.Po podglądałam dziewczyny na blogach i zauważyłam, że stosują na podszewkę różne materiały. Tym sposobem moja podszewka to spadkowa spódniczka, czyli recykling.



Jeszcze na koniec  naprawdę pracowite stworzenie.


Dziękuję , że tu zaglądacie. Trochę mniej u mnie dzianych rzeczy , ale pozaczynałam to i tamto i jakoś nie chce mi się tego kończyć. Pozdrawiam:)

7 komentarzy:

  1. Fajnie pomyślana przeróbka wykroju :) no i bardzo podoba mi się faktura tkaniny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no, no...:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja bym chciała tak umieć szyć... super kurteczka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurteczka wygląda znakomicie :)) pozdrawiam serdecznie Viola

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wyszła Ci ta kurtka! Zdolna dziewczynka z Ciebie!!! Pozdrawiam i życzę miłego dnia:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtka bardzo ładna przyda się na jesień mi tez się nie chce dziergać a pszczół u mnie jak na lekarstwo pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  7. Une veste parfaite pour le printemps et les soirs d'été. Je te souhaite une belle journée,
    Vanessa.

    OdpowiedzUsuń

Dla Zosi pierwszoklasistki

Na początku września mała Zosia poszła do pierwszej klasy. Chciałam jej umilić te "ciężkie" chwile(jak się okazało wcale nie ta...