piątek, 1 marca 2013

Szare prostokąty czyli coś z resztek

Znalazłam w sieci taki schemat - reglan robiony od góry z ładnym wycięciem pod szyją.





 Nie wiem czy dobrze go odczytałam, ale nabrałam 90 oczek łańcuszka , przerobiłam 28 a póżniej dodawałam w co drugim okrążeniu podaną na diagramie ilość oczek, aż skończyły się oczka z łańcuszka.Oczywiście dodawałam też oczka tak jak się zwykle dodaje w takim reglanie.
Powstało to:






 Chyba można nazwać to rozpinaną kamizelką.
Pozdrawiam serdecznie!!!

19 komentarzy:

  1. Extra,świetnie wymyślona kamizelka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny sweterek-kamizelka.
    Dzieki za schemat. Na pewno w przyszłości wykorzystam, bo ostatnio gustuję w sweterkach robionych od góry:)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno dobrze odczytałaś schemat, bo ładnie się układa wokół szyi :)
    Bardzo ładna kamizelka powstała :) fajnie wkomponowałaś poszczególne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo pomysłowa:) przećwiczę ten dekolt:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowy, ładny, ciekawy. Mnie sie bardzo podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wyszło pod szyją, muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie to wyszło! Taka patchworkowa kamizelka, super to wymyśliłaś ;-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna i świetne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszło fantastycznie. Pozwolisz, ze też się poczęstuję schematem?:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne wdzianko wyszło,pod szyją świetnie leży. A ja bym miała kłopot z odczytaniem schematu - Tobie się udało extra:))

    Pozdrawiam
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne wdzianko! Sprytny pomysł na robienie rękawów, muszę kiedyś spróbować

    OdpowiedzUsuń
  12. To co powstało podoba mi się :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładna resztkowa kamizelka pewnie jest cieplutka i pozwoliła pozbyć się kilku kłębków włóczki pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu za wizytę . Czy masz może blog?

      Usuń
  14. Fikuśnie się prezentuje ta kamizelka :) pozdrawiam serdecznie Viola

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne wykorzystanie resztek! Rewelacyjnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy projekt :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super bardzo fajnie wyglądają te niby kwadraty :)))

    OdpowiedzUsuń

Włoczka z Kauflandu

Coś ciepłego na coraz zimniejsze dni. Metryczka: 6 motków wełny Filzwolle po  50 g, 50 m kolor 950 z Kauflandu druty 6 mm wzór  Shalom C...