sobota, 19 stycznia 2013

Zima za moim oknem






Zdjęcia wykonał  dziś mój syn .

12 komentarzy:

  1. u mnie jest dokładnie tak samo pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, domyślam się że kiedy syn robił zdjęcia, mama przy ciepłym kaloryferze coś dziergała ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak bylo!
      W ten sposób udało mi się syna odgonić od komputera!

      Usuń
  3. Pięknie, Synowi gratuluję zdolności fotograficznych :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne krajobrazy:) za oknem mam podobne, cieszę się, że zima wróciła:)

    OdpowiedzUsuń
  5. I właśnie taką zimę uwielbiam!!! Pięknie masz za oknem!!!
    Pozdrawiam cieplutko i dobrej nocki życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda to niesamowicie. A u nas dziś nie padał śnieg.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uznanie dla Syna za te piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie. Tylko takie krajobrazy sprawiają że zimę da się wytrzymać :) U mnie też ostatnio napadało ale u mnie płaty śniegu na drzewach leżą. Nie ma tej szadzi co posrebrza każdą igiełkę i gałązkę oddzielnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mrrrrroźna ta zima:)))Ładne zdjęcia:)))Pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Również i ja zapraszam do siebie na CANDY :)
    http://aurinka.blogspot.com/2013/01/ogaszam-candy-jak.html

    Pozdrawiam
    Aurinka

    OdpowiedzUsuń

Torebki z alcantary - wymiary

Zobaczyłam takie torebki na fb - szyjemy torebki. Materiał obiciowy alcantara świetnie się szyje. Do uszyci...