niedziela, 27 stycznia 2013

Kołnierzyk na szydełku

Obecnie na blogach króluje kołnierzyk . Trochę wzbraniałam się przed zrobieniem takowego dla siebie, bo do czegoż mi on. Zrobić dla samej ochoty zrobienia ( sprawdzenia swoich umiejętności)  i rzucić w kąt? Po namyśle znalazłam "zastosowanie" i powstał  taki oto kołnierzyk na szydełku.Kołnierzyk jest zapinany z tyłu na guziczek. Zdjęcia robilam sama i dokładnie nie widać ale jestem w tej sukience.








Zrobiłam go z bawełny Maxi Altin Basak, szydełko tulip 1,75 według wzoru znalezionego w sieci



Tylko ostatnie okrążenie zmieniłam by całość  ładnie się  układała.
Dziękuję , że jesteście ze mną!

24 komentarze:

  1. Śliczny kołnierzyk, super wzór, piękne wykonanie. Podoba mi się także to, iż obwódka wykonana koronką brugijską, którą bardzo lubię, ale sama niestety nie potrafię. Idealnie wygląda w połączeniu z sukienką . Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiedziałam, że część wzoru ma fachową nazwę!Dziękuję za mile słowa!

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawie się prezentuje pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kołnierzyk :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny kołnierzyk :)) pozdrawiam serdecznie Viola

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny! Ja też się długo wzbraniałam zanim zrobiłam.Ale córka
    może się teraz stroić:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie córki brak, a syn jest na etapie nie noszenia poza domem tego co mama zrobi!

      Usuń
  7. Bardzo ładny kołnierzyk, super wygląda na sukience. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny:) Pamiętam, jak zaczynałam podstawówkę, to takie kołnierzyki były hitem:) Fajnie, że znów do mody wracają:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kołnierzyk - dzięki za wzór :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kołnierzyk:))
    Ja tez jestem na etapie robienia kołnierzyków i tak właśnie szukam,szukam tych schematów...więc jeżeli pozwolisz może skorzystam z tego który zamieściłaś?Świetnie się z sukienką komponuje,pozdrawiam
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają mi sie szydełkowe kołnierzyki - Twój również prezentuje się wspaniale.
    Po przejrzeniu szafy stwierdziłam, że ja nie mam do czego takowego nosić :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kołnierzyk!!! Wzór fantastyczny!!! I bardzo dobrze, że sobie zrobiłaś:) z sukienką tworzą śliczną całość!!!
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie dotarło, może spróbuj jeszcze raz? Strasznie mi zależy na tym, żebyś zrobiła tę chustę. A ,może na FB dasz radę???

    OdpowiedzUsuń
  14. Uroczy kołnierzyk , ale faktycznie robiąc je trzeba widzieć do czego hihi w myśli przejrzałam szafę ...:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam,
    Dziękuję za schemat. Wykorzystałam go do szydełkowej kamizelki dla dziewczynki. Chciałabym zamieścić Twój schemat na moim blogu jako uzupełnienie posta o kamizelce. Czy można? A może pamiętasz link źródłowy? Pozdrawiam i zapraszam czasemszydelkoczasemhaft.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Schemat nie jest mój , nie pamiętam strony z tym schematem. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam , a ja właśnie sprulam ten kolnierzyk nie wiem ale coś się nie układał

    OdpowiedzUsuń

Torebki z alcantary - wymiary

Zobaczyłam takie torebki na fb - szyjemy torebki. Materiał obiciowy alcantara świetnie się szyje. Do uszyci...