CANDY

Wczoraj minęło 2 lata od  powstania mojego bloga. Chciałaby z tej okazji sprawić komuś przyjemność, dać coś co wyszło spod  moich rąk.
Zapraszam na candy.
Do rozdania szal z  bardzo cieńkiej mieszanki moheru i wełny ozdobiony koralikami. Wymiary : 166cm na 56cm ( w najszerszym miejscu)



Zasady candy:
- wyrażenie chęci udziału- komentarz pod postem;
- osoby posiadające bloga - banerek na pasku bocznym z aktywny linkiem do candy;
- bycie moim obserwatorem;
- zapisy do 2.01.2013;
- szczęśliwca poproszę o kontakt 3.01.2013.


Szal w zbliżeniu.

Zapraszam do zabawy.




Komentarze

  1. Czyżbym była pierwsza? piękny kolor i ciagle nie umiem tego wzoru, ustawiam się grzecznie w ogonku
    z nadzieją na wygraną:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chcę ja chce bo nie naumiałam się jeszcze semele :))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze no nie wiem czy jestem obserwatorem? bo jak to zrobić buuuuuuuuuuuuu :(

      Usuń
    2. Wciśnij "Dołącz do tej witryny" a dowiesz się czy jesteś obserwatorem. Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Cudowny! Bardzo bym chciała go mieć więc się grzecznie w kolejce ustawiam. Nie umiem niestety podlinkować banerka, mogę tylko banerek wystawić na pasku bocznym:)
    Jeśli to się nie liczy, to trudno. Będzie mi żal:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy ja też mogę się zapisać? Bardzo podoba mi się ten szal i nie umię robić na drutach to chętnie się zapiszę. Candy wstawiam na swój blog Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo niezwykłej urody!!!!banerek zaraz będzie ,obserwatorem jestem już dawno!pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny jest! Zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  7. Obok takiego cukierasa nie sposób przejść obojętnie, staję w kolejce. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych równie owocnych lat blogowania.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się bardzo semele dlatego staję w kolejce pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  9. Violeta,vitaju od serca! zapisaniu się na cukierki. set Link

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nie mam bloga, czy mimo to mogę stanąć w kolejce po to cudo? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapisuję się z wielką chęcią :) Obserwuję od jakiegoś czasu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny jest!! Sama będę próbowała nauczyć się takich robić, ale przede mną pewnie daleka droga :)
    Na razie tylko kominy mi wychodzą mniej lub bardziej :)

    Zapisuję się obiema rękami :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny! ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. To znowu ja , usunęłam poprzedni komentarz bo nie mogłam sobie poradzić z linkiem do candy, ale dałam radę.
    Więc się zapisuję a nóż mi się uda chociaż wątpię bo jeszcze nic nie wygrałam a w tego typu zabawach jeszcze udziału nie brałam więc najwyższy czas :)
    Pozdrawiam cieplutko Hania

    OdpowiedzUsuń
  16. BONSOIR VOTRE CHALE EST SUPERBE JOLIE TRES BELLE COULEUR BONNE SOIRER A VOUS PRUNELLE

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się, gdyby udało mi sie wygrać obdarowałabym tym cudem siostrę. Byłaby zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo chętnie staję do kolejki:) Piękny!!! Gratuluję dwóch latek:)
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo piękne!
    http://veh07.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Dalszego, pełnego pasji i radości blogowania i kolejnych setek aktywnych obserwatorów życzę!
    Przedłużam ogonek i reklamuję tutaj: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia, witaj u mnie!

      Usuń
  21. Fajnie byłoby wygrać taki szal... zapisuję się na candy.RAFA

    OdpowiedzUsuń
  22. Szal cudnej urody i w kolorze ulubionym taki turkus bluuuu :) Ja wizualizuję sobie że coś w tym stylu wyplatam na drutach ale jeszcze daleka droga przede mną więc ustawiam się w ogonku a nóż widelec nowy rok się szczęśliwie zacznie tym bardziej, ze zgłaszam się w dzień końca świata ;)Dzięki Bezdomnej Szafie Cię odkryłam i podglądam dalej :)
    ps. banerek na blogu już umieściłam niech więcej osób do Ciebie trafia nie tylko na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny szal! :)
    Właśnie takiego koloru mi brakuje :D Z chęcią wezmę udział w zabawie.
    W ogóle cuda tworzysz - pozwól więc, że sobie tu przycupnę na dłużej.

    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolejnych wspaniałych lat blogowania i chwil mile spędzonych z robótkami :)))
    Przepiękny szal w cudnym kolorku i już o takim cudeńku marzę :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. koło czegoś tak ładnego nie można przejść obojętnie :) na inne rzeczy tez sobie pozerkałam i tylko mi się oczy świecą bo sama tak nie umiem :) pogratulować 2 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  26. prześliczny szal - w życiu takiego nie zrobię więc tym bardziej zazdroszczę umiejętności
    przyłączam się więc do zabawy
    pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. I ja się przyłączę do zabawy. Piękny szal. Obserwuję jako Anna Anna. Zapraszam również na moje candy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękny. Piszę się także.

    OdpowiedzUsuń
  29. I ja się dołączę. Super ten szal. Baner na uolinki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. przepiękny...dołączę do kolejki z przyjemnością

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję dwóch latek :)
    Szal jest po prostu magiczny, kocham taki kolor :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  32. ustawiam się i ja w kolejce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. piękny szal, ja też ustawiam się w kolejce i sama za siebie trzymam mocno kciuki:))) pozdrawiam Świątecznie, Ania

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako Ewa Ewa
    Mój email ewa_sn@o2.pl
    Banerek - http://mypolishlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. takiemu cudeńku i w tym kolorze się nie oprę dlatego staję w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Szal jest przepiękny -cudowny kolor i wygląda niczym mgiełka :D stanę w kolejce :D
    Pozdrawiam ciepluchno... Kinga
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny szal w pięknym kolorze :)
    zgłaszam się zatem :)
    baner: modawedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. hello!
    I want to play with you...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  39. niesamowita ta pajęczynka.,.piękny kolor i wykonanie,zapisuję się :) EWA

    OdpowiedzUsuń
  40. Marzy mi się takie cudeńko od dawna. Ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepiękny kolor i wzór staję w kolejce koniecznie :)
    Obserwuję jako OtKot.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. zgłaszam się, jest śliczny ;)))

    OdpowiedzUsuń
  43. Szal przepiękny i delikatny jak mgiełka. Po prostu marzenie! Zapisuję się i od dziś obserwuję bloga.

    OdpowiedzUsuń
  44. Jestem chętna przygarnąć takie cudo :)
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudna, chyba nigdy takiej nie będę w stanie zrobić chociaż szydełkująca jestem. Nie mam tyle cierpliwości więc się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluję 2 latek:) Niebieskie cudeńko:)Oniemiałam z zachwytu. Z ochotą się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Jaki piękny szal!
    "Moja lista ulubionych kolorów!
    ulubiony rozmiar! "
    Moje gratulacje na nadchodzące święta
    i Godovschinoyy Twój blog!
    Zdrowie, miłość i szczęście!
    Link na prawym panelu w blogu:
    http://fotiouolga-olga.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  48. Szal jest przepiękny! I super kolor!
    Z chęcią zapisujemy się do zabawy :)
    Obserwujemy i pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Beautiful shawl ♥ ♥ ♥ I hope for the best.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  50. Szal jest przecudny!
    Byłoby miło taki posiadać :)
    Najlepszego na cały 2013!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  51. SUPER CUKIERASEK Z CHECIA SIE DOPISUJE ,ZARAZ SPRAWDZE CZY JUZ JESTEM TWOIM OBSERWATOREM.POZDRAWIAM!
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Witam, z przyjemnością się zapisuję.
    Zaczęłam obserwować, a banerek dodałam tutaj:
    http://nikusiowo1.blogspot.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. Szal jest w moim stylu bardzo, zdecydowania te kolory uwielbiam!Z chęcią się zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękny! Grzecznie ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Szal jest w moim ulubionym kolorze więc z nadzieją zapisuję sie do zabawy. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  56. Cudna :) I w moim ulubionym kolorze :) Już od dawna obserwuję i podziwiam i może to do mnie uśmiechnie się to niebieskie szczęście :)
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Nie mogłabym przejść obojętnie wobec tak pięknej nagrody, dlatego z przyjemnością zapisuję się na Candy i dodaję do obserwowanych:) Mój blog http://fantazyjneupominki.blogspot.com/
    Szaliczek jest w moim ulubionym kolorze (uwielbiam wszelkie odcienie niebieskiego i granatu) i szczerze podziwiam Cię za talent - ja nigdy w życiu nie potrafiłabym wydziergać takiego cuda.
    Gorąco pozdrawiam życząc Ci jeszcze więcej wspaniałych pomysłów i inspiracji w Nowym Roku oraz spełnienia marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  58. A ja pierwszy raz biorę udział w candy,może szczęście dopisze.Szczęścia w Nowym Roku życzę i dodaję się do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękny szal, zapisuję się na candy z przyjemnością :-)

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo ładny szal. Podarowałabym go swojej Mamie na urodziny które niebawem bd obchodzić. Z chęcią wezmę udział w zabawie ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. Szal jest cudny i jeszcze ten lazurowy kolor :).

    Mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  62. Cudny szal poszedł w inne ramiona - nie moje :)
    przymierzam się do drutowania czy mogłabyś udostępnić schemat i jakiej włóczki i ile użyłaś? Proszę, śni mi się taka chusta w takim kolorze po nocach.

    OdpowiedzUsuń
  63. Wzór szala to semele wzór płatny z http://www.ravelry.com/patterns/library/semele-2.
    Włóczki było 10 dag ale pamiętam jak się nazywała bo dość dawno kupiona.
    Więcej wysylam ci na maila, napisz czy dotarło!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Na drutach

Nietoperz czarny "toto"