czwartek, 11 października 2012

Część całości czyli rękawiczki do poncza

INTENSYWNIE KREATYWNEJ donoszę , że skończyłam rękawiczki.


Prawda, że piękne. To moje pierwsze, ale tu jest pokazane bardzo dokładnie jak je zrobić.









Dziękuję bardzo  INTENSYWNIE KREATYWNEJ za opis i Małemu, dzięki któremu trafiłam na jej blog.

Na rękawiczki potrzebowałam 10 dag włóczki "Czterdziestka" , początkowo robiłam metodą magik loop, ale gdy doszłam do palców musiałam kupić druty do robienia skarpet. Przy okazji nauczyłam się robić na tych drutach.
Wszystkim dziękuję za miłe komentarze do poprzedniego postu. Ponczo jest przeze mnie noszone i jedynie żałuję, że nie zrobiłam je dłuższe.
Pozdrawiam was serdecznie.

21 komentarzy:

  1. Cudne :-)
    Idealnie pasują :-) Genialny miałaś pomysł :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super to wygląda w całości :)
    Pozdrawiam Hania

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszedł świetny komplet, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz jesienne chłody Ci nie straszne, świetny komplet!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Salut Wioletta,
    très jolis gants, bien assortis avec ce col, vraiment beau!
    Amitiés.Celeste

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieplutko się robi od samego patrzenia ;-). Podziwiam, ja bym nie zrobiła rękawiczek. Kolor cudny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie teraz wyglądasz, całość świetna:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  8. bonjour c est tres jolie vos gants sont superbe avec des rubants vous faite du tres beau travail amitier marthe

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne rękawiczki mi też się takie marzą pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądają te rękawiczki:)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  11. Fazer luvas em tricô é muito difícil, parabéns!
    Bom Final de semana!
    http://docesalinhavos.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjne rękawiczki! Bardzo, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję wszystkim za miłe słowa!

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjnie wyglądają w komplecie!!! I naprawdę, to przez Małego trafiłaś na Róg Renifera??? Chyba mu dam ekstra porcję wołowiny w nagrodę za ściąganie takich fajnych gości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ekstra porcję koniecznie daj. Trafiłam do ciebie przez Małego, bo najpierw znalazłam w neice zdjęcie twojego kota, które zaprowdziło mnie do ciebie!

      Usuń
  15. Bardzo, bardzo i jeszcze raz bardzo podobają mi się rękawiczki, super!!! Całość wygląda przepięknie!!! Rewelacja!!!
    pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. łał ale ponczo przecudne a do tego super komin i bajeczne rękawiczki - świetny komplecik stworzyłaś :))))

    OdpowiedzUsuń
  17. REWELACYJNE PONCZO I RĘKAWICZKI
    POZDRAWIAM GORĄCO

    zapraszam do mnie tereska666.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Torebka z kamizelki

Za grosze kupiłam skórzaną kamizelkę bez pomysłu ale skóra była tak ładna i mięciutka.  Oczywiście musiała swoje odleżakować. Nie c...