czwartek, 27 września 2012

Zygzakowata spódniczka

Poniewierały mi się po domu różnego koloru bawełny . Jakoś tak nie pasowały do siebie. Spróbowałam je  ufarbować barwnikiem do tkanin firmy argus.Oczywiście w moim ulubionym kolorze niebieskim. Jednak wszystko ufarbowało się przeważnie na... zielono.
Wydziergałam z tego spódniczkę na szydełku tulip 3/0 . Przy okazji dowiedziałam się , że numery tulipów są różne. Inaczej numeruje się tulipy pojedyncze , a inaczej podwójne. Te moje to podwójne.


Prosty wzór zygzakowaty i różna bawełna , tylko grubością jednakowa.


Pokazuję też moje pierwsze próby filcowania na sucho na bezrękawniku. Trochę wyszło mi to jak mazgrołki malucha , a miały być kwiaty.


I jeszcze zdjęcie ze Śnieżką , która mnie namiętnie podgryza.


Dziękuję za odwiedziny i komentarze. Pozdrawiam:)

22 komentarze:

  1. Spódniczka śliczna :) Pozdrawiam Hania

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna spódniczka Ci wyszła,filcowanki też nie najgorzej(ja tam widzę kwiatki):)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello!!
    Les lignes de ta jupe sont fantastiques! et ton chat est tout mignon. Un petit bonjour à vous deux.
    Vanessa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna spódniczka,też będę musiała nad czymś podobnym pomyśleć i powyrabiać te resztki,żeby tylko kolory pasowały:)
    Pozdrawiam-Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna spódniczka!A filcowanie wyszło super!

    OdpowiedzUsuń
  6. sama nie wiem co mi sie bardziej podoba....
    Spódnica jest świetna. też mam w domu jakieś bawełny i tak mnei natchnęłaś, żeby zainteresować sie ich farbowaniem!

    Bezrękawnik też mi sie bardzo podoba. Filcowane kwiatki wyszły bezbłędnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Farbowałam różne włóczki ale bawełna wyszła mi najlepij. Zachęcam do zabawy w farbowanie.

      Usuń
  7. Spódnica jest super, ale bezrękawnik... dzieło sztuki!

    OdpowiedzUsuń
  8. ładniutko wygląda ta spódniczka:)) może coś takiego sobie wymyśle na jesień? i bezrękawnik super:)) o tak kociaki to potrafią odgonić nas od robótki:)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  9. Super spódniczka :)) I świetne kolory :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja widzę kwiatki a Ty nie? dziwne, no nie!
    Fajna spódnica, farbowanka wyszła w moich ulubionych kolorkach i Śnieżka jaka zadowolona. Mój mnie też podgryza, chociaż coraz mniej a dzisiaj ciągle uwiesza się moich dresów. Chodzę z kulą u nogi, hihi:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  11. Zygzakowata jest super. Mnie ta zieleń bardzo pasuje. A filcowanki - nie widać, żeby były robione pierwszy raz. Uważam, że wyszły bardzo ładnie, trzeba iść za ciosem i zrobić następne.

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładna spódniczka a Śnieżka jest cudna pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna spódniczka.I kolory ma bardzo fajne.Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Super ta spódniczka,bezrękawnik też mi się podoba,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Salut Wioletta,
    très belle jupe,et très belle couleur.

    Bon weekend.Celeste

    OdpowiedzUsuń
  16. AMEI ESSA SAIA!!!! BEIJOCAS, TATHY

    OdpowiedzUsuń
  17. bonjour votre jupe est superbe vous faite du beau travail bonne journee a vous prunelle

    OdpowiedzUsuń
  18. Spódnica jest świetna - znany wzór w tej wersji kolorystycznej wygląda doskonale. A bezrękawnik też robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Spódnica świetna łał super w niej wyglądasz :)))
    Kwiatuszki fajne - jak na początek to i tak Ci wyszły uroczo :)))

    OdpowiedzUsuń

Torebka z kamizelki

Za grosze kupiłam skórzaną kamizelkę bez pomysłu ale skóra była tak ładna i mięciutka.  Oczywiście musiała swoje odleżakować. Nie c...