czwartek, 20 września 2012

Sukienka w stylu lat 50-siątych

Bardzo spodobał mi się ten niebieski materiał ,z którego już uszyłam jedną sukienkę- taką. A tak naprawdę nie było wyboru w mojej pasmanterii. Kupiłam to co było, bo bardzo chciałam sobie uszyć taką sukienkę w stylu lat 50-siątych. Wykrój znalazłam oczywiście na stronie papavero. Jednak nauczona doświadczeniem , że klosze to coś nie dla mnie, nie miałam pojęcia jak ją uszyć. Nieocenione są jednak wasze blogi i podpowiedź znalazłam u Młodej inaczej czyli Ewy Kwiatkowskiej . Ewo dziękuję.


Góra sukienki to wykrój z papavero, a dół to prostokątny kawałek materiału z zakładkami.


Przy szyciu, a dokładniej krojeniu miałam pomocniczkę, tu wyżywa się na podszewce.


 Dziękuję , że tu zaglądacie.

20 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie się prezentuje, a kolor strzał w dziesiątkę. Jesteś blondynką, więc w niebieskim wyglądasz cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale urocza sukienka, lubię takie! Pięknie w niej wyglądasz!!! Podobne sukieneczki, tzw szmizjerki, bardzo kiedyś lubiłam:) można było nosić samą jak i z bluzką pod spodem.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci w tej sukience, a kolor cudny:)) taki mały pomocnik Ci rośnie:)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka świetna i bardzo ale to bardzo ładnie Ci w niej:)
    Śnieżkę za uszkiem podrap ode mnie:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomocnica przeurocza! Sukienka świetnie się prezentuję i jest to już kolejna niebieska, którą dziś widzę na blogach czyżby niebieski był w modzie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale sliczna sukienka, bardzo ci w niej do twarzy:))

    OdpowiedzUsuń
  7. BONSOIE ELLE EST TRES JOLIE CETTE ROBE LA COULEUR EST TRES BELLE VRAIMENT MIGNON LE CHAT BONNE SOIRER A VOUS PRUNELLE

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienka bardzo ładna a pomocnica cudna! pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna sukienka , bardzo oj bardzo podoba mi się jej krój :)))
    Widać że pomoc się przydała ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Salut Wioletta,
    trés belle robe, dans une couleur que j'adore, j'aime beaucoup ces plis à la taille.
    Belles photos de vos chats qui attirent l'attention.
    Bon weekend.Celeste

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję wszystkim za miłe słowa!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor niebieski jest stworzony dla Ciebie! Śliczna suknia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie Ci wyszła! I ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  14. Z taką pomocnicą to musiało wyjść super :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  15. muito obrigada pela visita!!! beijocas, Tathy

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna sukienka i bardzo ładnie Ci w niej,zazdroszczę umiejętności bo ja nie potrafię nic sobie uszyć,pozdrawiam

    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kolor, modny w tym sezonie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Очень красивое платье. Вы в нём как девочка.

    OdpowiedzUsuń

Torebka z kamizelki

Za grosze kupiłam skórzaną kamizelkę bez pomysłu ale skóra była tak ładna i mięciutka.  Oczywiście musiała swoje odleżakować. Nie c...