czwartek, 13 września 2012

Na pożegnanie lata

Co prawda w koło robi się zimno i nie czas na takie bluzeczki, ale skoro ją zaczęłam to i skończyłam - biała bluzeczka na szydełku.




Oryginał oraz moja kopia.



Trochę mi zeszło zanim ją zrobiłam. W szydełkowaniu bardzo mi pomogła ta strona.



 Pokazuję też spódniczkę którą uszyłam z wykroju papavero, spódnica z kontrafałd, którą przerobię bo mój luby powiedział , że w takiej spódnicy to się występuje w zespole ludowym, a nie na ulicy.

---


i jeszcze śpiąca Śnieżka, która was pozdrawia.

32 komentarze:

  1. Przepiękna!!! nie przepadam za białym, ale ta bluzeczka w tym kolorze, z tak pięknym wzorem i na tak urodziwej modelce wygląda fantastycznie!!!
    Uśmiałam się ze stwierdzenia lubego:)))facet to zawsze facet, umie rozśmieszyć i powiedzieć bez ogródek wszystko:)))
    Kocia i jej opuszki przecudne!
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzeczka śliczna, bardzo mi się podoba :))) Pozdrawiam Hania

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie na lato jak znalazł! Śliczna jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna jest ta bluzeczka bardzo mi się podoba;)) a ja jestem, za tą spódnicą jak najbardziej za :))) i koteczka sama słodycz:)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna !!!!!!!!!!!!!
    ja tez od dawna mam na nią ochotę tylko czasu jakoś brak .

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczna ta bluzeczka..pieknie sie prezentuje...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna bluzeczka i super spódnica całość wygląda rewelacyjnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Salut Wioletta,
    cette tunique est ravissante, et vous la portez à merveille.
    Amitiés.Celeste

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna tunika!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful tunic Wioletta :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj jaka piękna ta bluzeczka,bardzo,bardzo mi sie podoba,pozdrawiam

    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna bluzeczka! Podziwiam za wytrwałość w wykonaniu tak dużej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Powtórzę to co wszyscy: PRZEPIĘKNA. A Śnieżka cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne pożegnanie lata- to o tuniczce. A o spódnicy- jest stylowa, a przez to bym jej nie przerabiała, bo bardzo zgrabnie w niej wyglądasz i absolutnie ci nie kadzę. Spódniczka wyróznia się spośród tłumu, a to chyba najlepsze co może być.-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluzeczka jest urocza! śliczny wzór. Spódnica też wygląda super. Masz ładną figurę i wcale nie wyglądasz w tej spódnicy jak z ludowego zespołu.

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajna kombinacja wzorów niczego nie jest za dużo dlatego ładnie się prezentuje pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  17. Tunika jest śliczna i ponadczasowa :) więc będzie jak znalazł na ciepłe dni :)
    Co do spódnicy to pozwolę sobie nie zgodzić się z Twoim lubym - wg mnie jest bardzo kobieca i wygladasz w niej bardzo zgrabnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczna, niezwykle delikatna tunika. Ślicznie w niej wyglądasz.
    Nieziemski słodziak z Twego koteczka...

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj szkoda, że już spódniczkę zaczęłam przerabiać bo widzę, że się spodobała! Dziękuję , za wszystkie miłe słowa!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Olá Wioletta, obrigada por sua visita e palavras carinhosas. Muito linda esta blusa e o gatinho também. Parece muito dengoso como o meu. Abraços.

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczna bluzeczka, zazdroszczę umiejętności szydełkowych
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bluzeczka jest doskonała! I na pewno dorównuje oryginałowi. Przy okazji dziękuję za namiary na ciekawą stronę z szydełkowymi szaleństwami.

    OdpowiedzUsuń
  23. Musisz, to przerabiaj, ale "po mojemu", to ta spódnica idealnie pasuje do bluzeczki. A bluzeczka pięęęęęęękna!

    OdpowiedzUsuń
  24. bonjour c est tres jolie votre travail est superbe sa vous va tres bien bonne journee a vous prunelle

    OdpowiedzUsuń
  25. Co do kopii to dopiero jest z niej oryginał - super wygląda :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna bluzeczka szkoda, że na szydełku bo zaraz bym ją zrobiła:)
    pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacja! Zaczynam wpadać w kompleksy widząc jakie rzeczy robisz. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń

Torebki z alcantary - wymiary

Zobaczyłam takie torebki na fb - szyjemy torebki. Materiał obiciowy alcantara świetnie się szyje. Do uszyci...