Sukienka dla Gabrysi - pierwszoklasistki

Gabrysia , moja 7 letnia siostrzenica , zażyczyła sobie sukienkę. Pierwszy raz robiłam  sukienkę na tak małą osobę . Wydawało mi się, że pójdzie mi szybko, bo ileż to można szydełkować na takie dziecko. Oj ,myliłam się, niewiele mniej niż bym sobie tunikę robiła.


Cała sukienka robiona dokładnie według wskazówek Gabrysi. Bawełna musiała być w kolorze fioletowym. Trochę się naprułam zanim skończyłam.


Wzór tej sukienki dla dziewczynki to improwizacja. Robiłam ją od góry , później dorobiłam rękawki. Góra jest  zapinana na kwiatkowe guziczki.  Potrzebowałam 6 motków bawełny Myra i szydełka tulip 3/0.


Gabrysia zadowolona i przynajmniej z pozowaniem nie było problemów ,bo dziewczę robiło to z przyjemnością. Fajnie jest robić dla kogoś , kto potrafi się z wykonanej rzeczy cieszyć!  Za to dorobiłam jej do kompletu spineczki. W podzięce  dostałam laurkę.



---
Z życia kota.
Nie ma jak pod palmami, drapak wykonany przez pana.



Dziękuję, że do mnie zaglądacie. Miło mi was gościć!!!

Komentarze

  1. Piękna sukienka, Gabrysia też piękna:))))i kotek milutki:), pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka wyszła przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gabrysia ślicznie wygląda w tej sukience:)) a Śnieżka drapie drapak czy woli pazurki wbijać gdzie indziej? pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śnieżka drapie w drapak oraz gdzie popadnie, szczególnie upodobała sobie jedną doniczkę , którą drapie, a kwiatka podjada!!!

      Usuń
  4. Sukieneczka jest prześliczna i córci ślicznie w tym kolorku i zapewne w każdym innym też :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się bardzo słodka i urocza sukieneczka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. BONJOUE ELLE EST TRES JOLIE TRES BELLE COULEUR SA LUI VA TRES BIEN BONNE JOURNEE A VOUS PRUNELLE

    OdpowiedzUsuń
  7. Suknia piękna ,choć Panna wybredna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienka bardzo ładna moje koty taki drapak omijały szerokim łukiem zdecydowanie upodobały sobie nogi od stołu kuchennego

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie wyszła ta sukieneczka i najważniejsze, że młoda dama zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna sukienka na prześlicznej modelce:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna modelka w prześlicznej sukience :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam,

    Sukienka bardzo ładna!

    Pozdrawiam - Senna

    OdpowiedzUsuń
  13. Lindo vestido, muito gracioso!
    Nely

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie sukienka pierwsza klasa.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyszła sukienka i Gabrysia zadowolona jak widać:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna sukienka:)Pamiętam jak mama kiedyś robiła mi na drutach sukienki:)Nikt takiej nie miał:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Na drutach

Nietoperz czarny "toto"