środa, 1 sierpnia 2012

Nietoperz czarny "toto"

   Inspiracja pochodzi z blogu sprezyna-sprezyna.blogspot.com .
Bluzeczkę właścicielka nazwała "toto".




Opis wykonania mojego "toto"
Włóczka: Falka 20 dag
Druty: 3,5
Przód:
Na druty nabrałam 26 o i przerobiłam 4 cm ściągacza. Później ścieg pończoszniczy z obustronnym dodawaniem oczek w co drugim rzędzie. Gdy osiągnęłam 84 oczka dodałam z jednej strony 4 oczka a z drugiej jedno i zaczęłam robić ściegiem francuskim po 8 oczek na końcach, a środek pończoszniczy.  Tak przerobiłam 35 cm. Później odejmowałam oczka w co drugim rzędzie, tam gdzie dodane było 4  oczka to ujęłam  4 ,a następnie po 1 oczku po bokach, aż do 26 o ściągaczem .
Tył wykonałam tak samo.



---
Mój ślubny pojechał do stolarza i przywiózł... jako gratis... Królewnę Śnieżkę,


która w tym momencie strasznie mnie podgryza i nie daje pisać.

Pozdrowienia dla wszystkich.

24 komentarze:

  1. Świetne "toto", chyba też sę taki strzelę, idę poszukać odpowiedniej niteczki... tak ładnie opisałaś, dzięki:) Nie znam Falki-co to?
    Cudny gratisek:)
    pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  2. Falka to taki akryl Aniluksu, który dość długo mi zalegał i nie miałam na miego pomysłu (Skład: 97% akryl, 3% poliester,grubość: 333m/100g druty:2-2,5). Miłego dziergania.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kotek uroczy. Kocham takie śliczne pyszczki.
    Bluzeczka świetna! Podziwiałam ją już u Sprezyny. Dzięki za opis, na razie zapisałam w zakładkach. Żeby tak jeszcze ktoś podarował mi niewolnika do dziergania ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mi czasami też by się przydał taki "niewolnik".Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Fajny ten twój " czarny nietoperek " i kociak cudny .

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzeczka wygląda super:) może zmąłpuję kto wie? A koteczka sama słodycz:))) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne to to :))) Uroczy słodziak oj trzymajcie się kłębuszki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi kłębuszkami to dokładnie trafiłaś!!!

      Usuń
  7. toto kusi mnie okrutnie ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne toto :) a gratisik prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zacznę od Królewny Śnieżki, urocza i przesłodka, do zagłaskania, cudny pyszczek:)
    Bluzeczka fajna i pięknie w niej wyglądasz! pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo interesujące toto :) i choć na płasko wygląda dziwacznie, to na modelce rewelacyjnie!
    Królewna Śnieżka jest przeurocza :))) pomiziaj ją ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bonjour c est tres jolie et cela vous va tres bien bonne journee a vous prunelle

    OdpowiedzUsuń
  12. Zarówno toto, jak i kotek super :)) Będzie wesoło :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Doskonała, świetny dodatek do stroju.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba ten nietoperz,ślicznie wyszedł.Pozdrawiam.
    Grażyna B,Kielce.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczny nietoperz, świetnie się prezentuje na modelce.
    Kocia słodka :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. szybka jesteś:) też widziałam tę inspirację ale u mnie jest nadal w fazie wylegania:)) bardzo ładny ci wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  17. No fajne toto wyszło :-) fajne :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Torebki z alcantary - wymiary

Zobaczyłam takie torebki na fb - szyjemy torebki. Materiał obiciowy alcantara świetnie się szyje. Do uszyci...