czwartek, 9 sierpnia 2012

Bolerko białe

Jakiś czas temu kupiłam w sh sweter bawełniany , który już ty pokazywałam. Niestety nie za bardzo nadawał się do sprucia.


Początkowo miałam go wyrzucić , ale z czasem zrobiłam torebkę którą już znacie.


 Został jeszcze tył bluzki,


z którrgo w sposób łatwy i szybki powstało bolerko - rękaw. Z pleców zrobiłam prostokąt o wymiarach 36 cm na 72 cm. Dłuższe boki obrębiłam owerlokiem , a krótsze zakończyłam na drutach.



Złożyłam na pół , powstał prostokąt 18 cm na 72 cm. Zeszyłam po 14 cm z końców dłuższego boku, a powstały otwór obrębiłam szydełkiem.


W taki sposób "wykończyłam" zalegające plecy z sh.





Dziękuję za wszystkie miłe komentarze pod poprzednim postem. Pozdrawiam :)

23 komentarze:

  1. Ależ Ty jesteś pomysłowa!!!Super bolerko, a torebka jeszcze fajniejsza!!!Nie widziałam jej wcześniej !!!Świetna!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka super też jej nie wypatrzyłam wcześniej :) Polerko pierwsza klasa :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ jesteś pomysłowa! Wszystko wyszło wyśmienicie, a ja coraz częściej narzekam na brak owerloka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Owerlok to na prawdę przydatna rzecz!

      Usuń
  4. Świetny pomysł na wykorzystanie resztek:) bolerko jest śliczne:) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny pomysł! Bolerko jest świetne, torba zresztą też :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł rewelacyjny, takie samo wykonanie i ślicznie w tym bolerku wyglądasz:) zauważyłam, że lubisz biały kolorek, tak?
    Torba przepiękna!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na bolerko, bardzo ładnie wykończony brzeg; fajnie, że podajesz też wymiary :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Podałam wynmiary dla was i dla siebie żebym nie zapomnała.

      Usuń
  8. Cudny :) Masz super pomysły. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pomysłowa jesteś, ja wyrzuciłabym pewnie ten tył na szmatki a Ty proszę, bolerko wykombinowałaś, super!!! Czy ja mam do Ciebie daleko?
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Od ciebie do mnie jest ok 243 km.

      Usuń
  10. ja już kupiłam w sh kilka kilogramów włóczki to głównie były swetry zrobione przez kogoś i nie noszone a mi się przydały pozdrawiam Basia a bolerko jest super!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł. Ja bym pewnie sobie odpuściła i resztę wyrzuciła. A tu proszę, jakie piękne bolerko. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały pomysł i z torebką i z bolerkiem ;) Pozdrawiam Hania

    OdpowiedzUsuń
  13. Kreatywność na szóstkę z plusem - i za torebkę, i za bolerko!!! To ostatnie jest po prostu śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjny pomysł :) i efekt końcowy jest zachwycający :) SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  15. Salut Wioletta,
    Quel talent pour la customisation!!!! rien ne se perd tout se recycle bravo!!!!!
    Merci pour vos visites.
    Amitiés.Celeste

    OdpowiedzUsuń
  16. bonjour vraiment jolie votre travail est superbe merci pour vos mots chez moi qui me fait tres plaisir prunelle

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomysł rewelacyjny, gratulacje :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne bolerko.

    OdpowiedzUsuń
  19. POMYŚLAŁAŚ WYBORNIE NA WYKORZYSTANIE BAWEŁNY
    POZDROWIENIA ŚLĘ
    PA PA

    OdpowiedzUsuń

Torebka z kamizelki

Za grosze kupiłam skórzaną kamizelkę bez pomysłu ale skóra była tak ładna i mięciutka.  Oczywiście musiała swoje odleżakować. Nie c...