czwartek, 23 sierpnia 2012

Błękitna sukienka

Niedawno byliśmy na przyjęciu weselnym. Była to wspaniała okazja by coś uszyć. Najpierw miała być sukienka z czerwonej żorżety, ale takowej nie uświadczyłam , uszyłam więc z tego co miałam. Wykrój ze starej Burdy nieco zmodyfikowany.



Przy okazji wyszło do czego potrzebna mi była ta torebka i to bolerko.


Sama też zrobiłam kartkę i bukiet.







---
Z życia kota.
Śnieżka poznaje urządzenia domowe. W końcu kobietą jest.




Nawiązując do poprzedniego postu to dobra ciocia coś jeszcze dla siostrzenicy szykuje, ale o tym niebawem. Pozdrawiam:)

21 komentarzy:

  1. Jej, wyglądasz ślicznie w tej sukience :)) I jak ładnie wszystko skompletowałaś :)) Super :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna sukienka! Fantastycznie w niej wyglądasz:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Duge garna suknja ta bolero.

    OdpowiedzUsuń
  4. bonjour votre sac est bien realiser et votre bolero vous va tres bien j aime les chats bonne journee a vous prunelle

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kreacja. Szkoda, że wcześniej nie znałam takiego fajnego pomysłu, jak ten Twój z bukietem z losami totolotka. Fantastyczna sprawa. Ja jutro mam wesele i ściągnęłam wszystko na ostatni moment i nie zdążę już zmontować takiego pomysłowego bukietu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Państwo młodzi poprosili o kupony totolotka zamiast kwiatów, ale mi jakoś dziwnie było iść bez kwiatów więc wymyśliłam i ułożyłam taki bukiet. Cieszę się, że ci się podoba. Wspaniałej zabawy na weselu życzę.

      Usuń
  6. Rewelacyjna kreacja!!! A bukiecik bardzo pomysłowy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Salut Wioletta,
    Tout est parfaitement assorti,très belle création!
    Cordialement.Celeste

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna sukienka. Pięknie uszyta.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna sukienka wyglądasz jak nastolatka :))) Super i jeszcze raz super stworzyłaś kreację no i ten bukiecik uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kreacja jest wspaniała! Kolorek sukni pasuje do Ciebie idealnie!!! Super.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kreacja rewelacyjna i wszystko pod kolor dobrane :0 ewa

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyszła Ci ta sukienka i kolorek jest taki delikatny ślicznie:)) pozdrawiam Viola
    ps. widzę że koteczek jest bardzo ciekawy świata;)

    OdpowiedzUsuń
  13. O widzę, że u Ciebie też działa pomocniczka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku! jak Ty pięknie wyglądasz!!! Super kreacja!!! Rewelacyjny miałaś pomysł z tym bukietem, bardzo oryginalny!!! Kobieta Śnieżka uczy się jak to działa, na pewno będzie Ci pomagać...przeszkadzając:))) I jak to kobieta, wścibską jest, he, he!
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz:) Kotki to ciekawskie stworzonka, mój to siedzi na szybie i z bliska ogląda:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój synek, kiedy jeszcze nie chodził, to często wstawał przy pralce, zupełnie jak kot ze zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń

Torebka z kamizelki

Za grosze kupiłam skórzaną kamizelkę bez pomysłu ale skóra była tak ładna i mięciutka.  Oczywiście musiała swoje odleżakować. Nie c...