piątek, 13 lipca 2012

Ze spódniczki sukienka.

Moja teściowa zobaczyła u mnie to i poprosiła mnie o coś takiego samego na te upały. Sprawa okazała się całkiem łatwa gdyż teściowa miała już część materiałową, czyli spódniczkę na gumce.



Szydełko i bawełna myra (trochę więcej niż 50 gram) i powstała góra. najwięcej problemu było z dopasowaniem i zeszyciem tego razem. Oczywiście i ja musiałam przymierzyć .





Całkiem fajnie się w tym czuję, zwiewnie. Zobaczymy jak się będzie teściowej to nosiło.
Cieszy mnie , że tu zaglądacie , komentujecie i witam nowych obserwatorów.

16 komentarzy:

  1. Super !
    Mama nadzieję, że teściowa będzie zadowolona :-)
    Wg mnie jest rewelacyjne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszła Ci przepiękna i elegancka sukienka! Brawo!!! Teściowa na pewno będzie zadowolona! Fajnie w niej wyglądasz:) Pozdrawiam i miłego dnia życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. kołnierzyki wracają do łask? i dobrze bo przy sukienkach wyglądają świetnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wykombinowałaś, całość prezentuje się super:)
    pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się to połączenie i świetnie wygląda jasny kołnierzyk na ciemnym tle :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie tą spódnicę przerobiłaś, sukienka wygląda rewelacyjnie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Elegancki zestaw z tym kołnierzykiem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł i super wykonanie,bardzo ładny wzór szydełkowy,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjnie wyglądasz!!! Gratuluję pomysłu, Ślicznie :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie! Zdolniacha z Ciebie,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak i poprzedniczki powiem super pomysł i śliczne wykonanie.Zazdroszczę umiejętności na szydełku. Ja nie potrafię, choć bardzo bym chciała, ale niestety nie mam od kogo się nauczyć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale mi się podoba! Szydełkowy kołnierzyk pasuje rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. superbe le col jolie travail une bonne soirer a vous prunelle

    OdpowiedzUsuń
  14. super pomysl...cos nowego...i bardzo wygodnego i ladnego...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń

Torebka z kamizelki

Za grosze kupiłam skórzaną kamizelkę bez pomysłu ale skóra była tak ładna i mięciutka.  Oczywiście musiała swoje odleżakować. Nie c...