sobota, 9 czerwca 2012

Kwiatowo - fioletowo.


   Bardzo spodobał mi się ten materiał, nawet ładniejszy niż  na zdjęciach. Zaplanowałam sobie lekką spódnicę. Materiał okazał się bardzo prześwitujący , a nie chciałam podszewki, myślałam, myślałam i wymyśliłam taką spódniczkę.



Skorzystałam z  wykroju spódniczki z  papavero.  Moja spódniczka składa się z 3 części . Może tego nie widać na zdjęciach, ale te warstwy są różnej długości. Na taką spódniczkę potrzebowałam 2 m materiału. Z wykroju  papavero tym razem jestem zadowolona. Polecam.



Bluzeczkę już kiedyś pokazywałam to   Brassiere Femme #450-T5-516 z moimi modyfikacjami,  z ravelry.



Teraz tylko ciepłe dni potrzebne.

Witam nowych obserwatorów, dziękuję za miłe komentarze, same wiecie jak to zachęca do dalszej pracy. Pozdrawiam:)

17 komentarzy:

  1. Śliczna spódniczka, tworzy cudny duecik z bluzeczką :)
    Dziękuję za wizytę i miłe słowa, które mnie dopingują.
    Pozdrawiam z deszczowego Spisza :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna bluzeczka , a spódnica cudna świetny materiał nabyłaś po prostu miodzio pozazdroszczę troszeczkę takiego kompleciku :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądają razem bluzeczka i spódniczka,śliczny materiał,fajny fason

    OdpowiedzUsuń
  4. wSPANIAŁY ZESTAW POWSTAŁ, POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń
  5. I piękny strój razem się stworzył Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. całość wygląda ślicznie :) i mój kolorek pięknie :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny komplecik stworzyłaś :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Salut Wioletta,
    très joli ce top, bien coordonné avec la jupe, félicitations pour ce joli ensemble.
    Amitiés Celeste

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszczę , śliczna spódniczka ,ze śliczną bluzeczka :-)
    miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny strój, potrójna spódniczka okazała się świetnym rozwiązaniem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna, idealny komplecik:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny zestaw, umiejętności szycia zazdroszczę okrutnie ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fantastyczny zestaw, śliczna i bluzeczka i spódniczka i śliczny kolor do tego! brawo, sklepy Ci niepotrzebne chyba ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny komplecik Ci wyszedł! Pięknie się w nim prezentujesz!!! Lubię bardzo fioletowe kolorki. Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń

Torebka z kamizelki

Za grosze kupiłam skórzaną kamizelkę bez pomysłu ale skóra była tak ładna i mięciutka.  Oczywiście musiała swoje odleżakować. Nie c...