czwartek, 9 lutego 2012

Sweterek w paski.

Sweterek projektu własnego z włóczki Himalaya Padisah



Włóczka mimo zawartości wełny "niegryząca", w dzierganiu trochę się mi rozwarstwiała. Potrzebowałam 4 motki włóczki , robiłam na drutach 3.5 i 4.5. Po układzie pasów można rozpoznać, że najpierw robiłam od rękawa do rękawa,   a później korpus.



Golf zrobiłam osobno, by sweter mógł być praktyczniejszy.
I jeszcze zdjęcie z Tygryską


Spódniczka szycie własne.
Dziękuję za  komentarze i witam nowych obserwatorów.

12 komentarzy:

  1. Ale Ty elegancka jesteś, piękny sweter i jak pomysłowo zrobiony, szalenie mi się podoba!!! Z cieplutką broszką w postaci Tygryski pięknie wyglądacie:) Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny sweterek z golfikiem!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny sweterek, świetny pomysł z ściąganym golfem :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. bonjour tres jolie travail cordialement

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny sweterek ma "ciepły" wygląd

    OdpowiedzUsuń
  6. Salut Wioletta,

    Très joli pull, et j'aime ce col amovible, je l'ai fait aussi et j'adore.
    Amitiés.Celeste

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny sweterek! Niestety na włóczkę muszę ponarzekać. Bardzo brzydko i szybko mi się zmechaciła :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam wrażenie, że szybko się zmechaci. Zobaczymy jak ponoszę.

      Usuń
  8. sweterek jest super co do wełny podoba mi się bardzo ale mnie lekko podgryza , ale te kolory trudno im się oprzeć :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoja Tygrysica na tle sweterka wygląda jak kameleon idealnie się zakamuflowała.Sweterek bardzo fajny i faktycznie praktyczny taki nie doszywany komin-golf :)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Duge garnij svetrik. SPODOBAVSJA!

    OdpowiedzUsuń

Torebki z alcantary - wymiary

Zobaczyłam takie torebki na fb - szyjemy torebki. Materiał obiciowy alcantara świetnie się szyje. Do uszyci...