czwartek, 12 stycznia 2012

MCS czyli znów warkocze i ażury

Bluzka - kamizelka zrobiona z dwóch części.


Oryginał:


Oczywiście w oryginale miała być zrobiona z jednej części. Tak się śpieszyłam żeby ją zrobić , że dopiero po skończeniu góry zauważyłam , że jest robiona od razu w całości.



Model nosi nazwę Model 10 Cotton-Silk Natural


Wyszło 2 motki Mimozy Opus.
Robiłam na drutach 3.5




Model  tu.
Opis wykonania tu.

Dziękuję, że do mnie zaglądacie, cieszą mnie wasze komentarze.
Witam Lusię...

23 komentarze:

  1. fajna może się skusze skoro jest już opis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak oryginał :) Bardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. bonsoir c est tres jolie cordialement

    OdpowiedzUsuń
  4. Salut Wioletta,
    très belle réussite, belle couleur, et cela vous va à ravir.
    Amitiés Celeste

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, fantastyczny wzór i krój! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. super tunika;) chyba wykorzystam wzór bo mnie zachęciłaś bardzo swoim modelem ;)pięknie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super !!! I na Tobie jakoś lepiej i ładniej wygląda niż w oryginale :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna:-) Twoje wykonanie lepsze niż oryginał:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna :) Wyglądasz w niej rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnista, a jak ładnie się prezentuje, z tym paskiem rewelacyjnie, no ale to zasługa też figurki odpowiedniej ;o)

    OdpowiedzUsuń
  11. super wyglądasz ,śliczny kolor;)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacja ,idealnie do Twojej figury

    OdpowiedzUsuń

Dla Zosi pierwszoklasistki

Na początku września mała Zosia poszła do pierwszej klasy. Chciałam jej umilić te "ciężkie" chwile(jak się okazało wcale nie ta...