czwartek, 26 stycznia 2012

Codzienna sukienka wedłg papavero.

Tyle śliczności na stronie papavero.pl , że aż chce się coś uszyć.
Skusiłam się na  ( nie) codzienną sukienkę nr 2.


Wykrój do pobrania tu.
Potrzebowałam 3 m dzianiny!!! Tak dużo bo dzianina była szerokości 0,80 m. Oczywiście najpierw przedobrzyłam i do wykroju dodałam zapasy  na szwy , a późnej musiałam ścinać. Musiałam też dodać zaszewki z tyłu bo strasznie workowato wyglądała.


Dodałam też dwukolorowy pasek.
Ta piękna ramka to dzięki Celeste, podzieliła się ze mną linkiem. Tylko jeszcze nie do końca umie ją ładnie wkleić. Dziękuję Ci Celeste.

Na koniec jak z dachowca zrobić rasowca.


Prawda, że Tygryska ma piękny ogon.

15 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukieneczka! Teraz to każda impreza będzie udana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekna sukienka i ślicznie w niej wyglądasz!!! Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka super.
    Jeśli chodzi o wzory na moich tunikach to jest to "filcowanie na sucho" układam wełnę do filcowania na gotowej tunice a następnie igłą do filcowania ubijam,wiem że to brzmi dziwnie ale najlepiej napisz hasło w Google" filcowanie na sucho" i znajdziesz film to wszystko zrozumiesz.
    Pozdrawiam i daj znać .

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba Twoja sukienka,a połączenie czerni i czerwieni dodaje jej super uroku
    wyglądasz zabójczo

    OdpowiedzUsuń
  6. Salut Wioletta,
    Superbe robe!!!!! les couleurs bien assorties.
    He!He! joli cadre photos.......
    Amicalement.Celeste

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna sukienka :))) a koteczek jest słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bonjour votre robe est original tres jolie travail cordialement

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna sukienka, bardzo gustowna, nie nazwałabym jej tak zupełnie codzienną :)

    ale tygrysce zafundowałaś tapirowanie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiolette
    Trabalho bonito e muito elegante.
    Abraço
    Nélia

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie dzienna sukienka to raczej bardziej coś w takim stylu http://nunu.pl/tag/12/dzienna_sukienka

    OdpowiedzUsuń
  12. Nazwa dzienna pochodzi ze strony papavero.

    OdpowiedzUsuń

Piórniki a może kosmetyczki?

Z resztek alcantary , które zostały mi z uszytych torebek powstały "wkładki" do torebek , kosmetyczki. tak wygląd...