czwartek, 1 grudnia 2011

Kartki, kartki, kartki , kartki..............

      Ostatnie dni spędziłam nie na robótkowniu , ale na produkcji kartek świątecznych. Nie żeby mnie to bawiło, ale takie dostałam zlecenie od mojej dyrekcji. W dodatku wszystkie miały być takie same.


Kartek ma być 60. Już prawie jestem na mecie. Jeszcze tylko przykleić  "Wesołych świąt" i gotowe. 



 Zaś robótkowo , to zaczęłam robić sweterek z takiego oto "małego" motka. Dla porównania 50g motek.


Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Pozdrawiam wszystkich zaglądających tu. 

5 komentarzy:

  1. Salut Wioletta,

    très jolies cartes qui vont ravir ceux qui les recevront.... curieuse de voir le résultat de votre pelote de laine.
    Amitiés.Celeste

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fura tych kartek! Fajnie wyglądają! A moteczek rzeczywiście "maleńki" i ma ładny kolor! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawie taśmowa produkcja:):):)
    Śliczne są te karteczki,a moteczek rzeczywiście malusieńki:):):)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. to sie naprodukowałaś ;) ale fajnie wyszły, podoba mi sie hurtowe zdjęcie i mamut-motek też ;))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam za tę ilość hurtową! Karteczki są śliczne - bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Torebki z alcantary - wymiary

Zobaczyłam takie torebki na fb - szyjemy torebki. Materiał obiciowy alcantara świetnie się szyje. Do uszyci...