czwartek, 29 września 2011

Wszystkie moje róże - tunika

Z założenia miałam wyrobić wszystkie moje różowe włóczki.


Nie wiem jak mi się udało je nazbierać, bo nie przepadam za różowym. Założenie było proste, ale nie udało mi się je do końca zrealizować. "Pozbyłam" się tylko części różu.



 Powstała tunika. Robiłam ją  w całości od góry. Gdzieś znalazłam taki wzór:


Dopiero po skończeniu tuniki stwierdziłam, że wg tego wzoru należy robić od dołu, a może się mylę?
Miłego dnia wszystkim życzę.

17 komentarzy:

  1. Cudowna !!!
    Piękne kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Salut Wioletta,
    commencer par le haut ou par le bas dans ce cas peu importe, ce qui compte c'est le résultat, et il est parfait.
    Vous n'aimez pas le rose mais cela vous va bien...
    Amitiés Celeste

    OdpowiedzUsuń
  3. co za róznica czy od dołu czy od góry skoro wyszło rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna jest,a i kolory fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. tunika śliczna,chociaż nie przepadam za różem

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG!!! jak Ty to zrobiłaś? ja to na początku juz bym zginęła, obojętnie czy od dołu czy góry, jestem pod wielkim wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  7. Żakardy to dla mnie czarna magia, czy od dołu, czy od góry. Wyszedł pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa tunika, niby róż, ale jak fajnie wygląda i bardzo fajnie wrobiłaś te kolorowe wzorki (żakard). Pozdrawiam cieplutko i słonecznej niedzieli życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Różu nigdy dość!!!!:)Bardzo ładna i ciekawa!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak widzę zdania co do różu są podzielone. Cóż skoro zrobiłam pochodzę w tym. Dzięki za miłe komentarze, miłego , słonecznego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyszedł Ci ten żakard :) i w różu wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne te różowości, zawsze to jakiś pomysł na wykorzystanie resztek włóczek. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie wiem, czy od dołu, czy od góry, tunika jest świetna....
    chociaż za różem nie przepadam, w tym wykonaniu jest smakowity:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Je le trouve magnifique!!
    Félicitations!

    OdpowiedzUsuń

Włoczka z Kauflandu

Coś ciepłego na coraz zimniejsze dni. Metryczka: 6 motków wełny Filzwolle po  50 g, 50 m kolor 950 z Kauflandu druty 6 mm wzór  Shalom C...