Czarna czterdziestka.

Tytułowa czarna czterdziestka to rodzaj włóczki jaki użyłam do wydziergania rozpinanego sweterka. Najpierw w necie znalazłam sweterek i jego opis, a dopiero później, przez przypadek, na ravelry, jego  nazwę   Neulottu naisen pitsitakki. Robiłam go tradycyjnie od dołu z wszywanymi rękawami.





Dane techniczne:
Włóczka: Arelan  Czterdziestka,
Ilość: 3 motki po 100g
Druty: 4.00
Wzór tu (szkoda, że nic z niego nie rozumię.) albo w chomiku pl (druty i szydełko, bluzki swetry )


I jeszcze  kwiatek z mojego ogródka  na osłodę dzisiejszego dnia. Nie wiem jaki był u was , ale u mnie był ciężki.

Komentarze

  1. Ślicznie wyszedł i extra w nim wyglądasz,też takie lubię...pozdrawiam

    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny sweterek. Na pewno wiele razy sie przyda na różne okazje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Salut Wioletta,
    Encore un très beau travail!félicitations.
    Amitiés .Celeste

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba kojarzę ten wzór! Fajny sweterek wyszedł spod twoich drutów

    OdpowiedzUsuń
  5. bonjour tres jolie le gilet cordialement

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, dziękuję.
    Witam Nely Maria Gloria w gronie obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny sweterek, wygląda na skomplikowany, więc dla mnie odpada ;), a co myślisz o włóczce?

    OdpowiedzUsuń
  8. Włóczka czterdziestka to 40% wełny i ... trochę gryzie, na gołe ciało. Ale w noszeniu jest ciepła. Jakieś 2 lata temu robiłam z szarej czterdziestki tunikę i jestem z niej zadowolona, nie zmechaciła się, ani nie rozciągła. Może dla tego, że ja wszystkie sweterki piorę ręcznie .
    Anielu wszycy widzą jakie piękne rzeczy robisz więc taki sweterek to dla Ciebie pestka. Słonecznej niedzieli życzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny sweterek :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Na drutach

Nietoperz czarny "toto"