czwartek, 4 sierpnia 2011

Torebka biało-niebieska i Maleństwo.

Napatrzyłam się na torebki u gugi i zachciało mi się też  jakąś zrobić. Po wielu próbach powstała taka oto:



Zrobiłam ją na szydełku z włóczki z odzysku ( kiedyś była kamizelką ). Nie wiem co to za włóczka, ale nazwałabym ją bawełną tasiemkową, ale czy takie coś istnieje?







Zresztą cała torebka to recykling. Podszewka to bawełniany podkoszulek, a zamek ze starej torebki. Taka stara to ona nie była, po pół roku się rozwaliła, made in China.
I jeszcze jedno zdjęcie . Takie oto maleństwo wyprowadziła  ze strychu stara, trochę dzika kotka .

 Prawda, że słodkie.
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Życzę wszystkim słońca i jeszcze raz słońca.

14 komentarzy:

  1. Wspaniała torebeczka , w sam raz na lato , a co do kociaczka to urocze maleństwo .

    OdpowiedzUsuń
  2. super torebka,podoba mi się bardzo:)
    kociaki słodziutkie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka bardzo fajna. Sama bym taką chciała :-)
    A kotki ... marzenie...
    Sama bym chciała, ale mąż zgodził się tylko na psa...

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna torebka!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super torebka!!! Moje córy namietnie "kolekcjonują" torebki, najczęściej ze sklepów z odzieżą używaną... kupiłyby wszystkie jakie tam są:)) Myślę, że gdyby zobaczyły Twoja to nie miałabym wyjścia... trzeba byłoby robić "od ręki":))

    OdpowiedzUsuń
  6. Salut Wioletta,
    C'est un très beau sac que vous nous montrez, et aussi 2 magnifiques chats.....
    Amitiés. Celeste

    OdpowiedzUsuń
  7. Spoko ta się na pewno tak szybko nie rozleci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bonjour bien jolie le sac j adore les chats comme vous j en n ai trois bonne journee

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszła Ci bardzo ładna torebka!!! Ma fajny wzór!!! Kociaki przeurocze, oczywiście maleńki piękniejszy od mamy, słodziak:))) Pozdrawiam, miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się , że torebka się podoba. Też mam nadzieję, że ją trochę ponoszę. Już nawet była używana i muszę przyznać , że jest pakowna.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna torebka, też chcę taką!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajna torebka,ja zrobiłam dużo mniejszą i bez podszewki,bo ..potem zrobię i tak zostało

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna torebka. Bardzo podobną miałam w planach, ale na planach się skończyło. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna Ci wyszła ta torebka! Robiłam podobnym wzorem jedną pierwszą moją bluzeczkę na szydełku, stąd mam do niego sentyment :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń

Dla Zosi pierwszoklasistki

Na początku września mała Zosia poszła do pierwszej klasy. Chciałam jej umilić te "ciężkie" chwile(jak się okazało wcale nie ta...