czwartek, 18 sierpnia 2011

Czarna, długa kamizelka.

Tak na prawdę to nie wiem jak nazwać to '"coś" ostatnio przeze mnie zrobione.
Z założenia miało grzać w plecy i miałam wyrobić wszystkie czarne , resztkowe włóczki. Powstało takie  coś.


 Początek to zauroczenie takim modelem spotkanym gdzieś po drodze w sieci.


Wszystko wyglądało pięknie na obrazku , robiło się też przyjemnie i szybko w 2 częściach na drutach nr 9.


Po zeszyciu okazało się to bardzo ciężkie i mało wygodne.


Pokombinowałam z zamieniłam górę z dołem.

  Wyszło coś takiego.


 Może gdyby było to jakaś lepsza , delikatniejsza włóczka wyglądało by to lepiej.
Po raz pierwszy mam coś zrobić na szydełku dla drugiej osoby. Dokładniej sukienkę w dodatku nie będzie możliwości przymiarki. Czarno to widzę...

Miłego dnia życzę.

16 komentarzy:

  1. Kamizelka świetna!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Na zdjęciu wygląda dobrze, na pewno zimą przybędzie kamizeli dobrych cech :)
    Co do robienia bez przymiarki, unikam jak mogę, o ile nie jest to szalik itp.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne to coś , ja też napatoczyłam sie w sieci na to cudeńko i też sobie je zapisałam bo jest super .

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna wyszła kamizela, kołnierz i warkocz dodają uroku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kamizelka wyszła Ci bardzo ładnie! Fajnie się prezentuje na białych ciuszkach:))) Pozdrawiam i również życzę miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Salut Wioletta,
    Il y a parfois des travaux plus compliqués mais avec la volonté on arrive, beau travail, et l'Amaryllis est superbe.
    Amitiés .Celeste

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezentuje się dobrze.Poczekaj na mrozy wtedy uczucie ciężkości zmieni się w uczucie otulenia ;)Fajny projekt mogę odgapić ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Encore moi......
    Pour le gilet j'ai employé ce fil:Metallic Fine 4706000 COATS ANCHOR Noir.
    Merci pour votre gentil commentaire.
    Amitiés.Celeste

    OdpowiedzUsuń
  9. Malaala proszę bardzo, trochę szczegółów zgromadziłam w moim chomiku, zakładka druty i szydełko, długa kamizelka z kwiatami.
    Na pewno macie rację, przekonam się do niej w chłodniejsze dni ( oby nie jak najszybcej!).

    OdpowiedzUsuń
  10. bonjout tres jolie tres beau travail cordialement

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam mamiczu i Dinę w gronie obserwatorów. Milo mi.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful clematis! Thank you for your comment in my blog. You are a good knitter!

    OdpowiedzUsuń

Torebki z alcantary - wymiary

Zobaczyłam takie torebki na fb - szyjemy torebki. Materiał obiciowy alcantara świetnie się szyje. Do uszyci...