Prawie srebrna, prawie kaskada.

Prawie robi wielką różnicę, ale czasami bywa ładne. Myślę, że tak jest w przypadku tej spódniczki.


Włóczka sonata, prawie srebrna bo tak na prawdę szara - 3,5 motka.

 Z paskiem i bez paska.

 Jak to u mnie  podszewka z dzianiny.
Tak wygląda na lewej stronie.


Prawie kaskada, bo  wzór  kaskady zastosowałam tylko w  dolnej  falbance. Piękne sukienki wykonane tym wzorem można znaleźć tu.


A ten wzór z sieci.


 ...i co o tym myślicie?
Pozdrowienia pełne słońca bo u nas w końcu grzeje !!!!

Komentarze

  1. Spódnica piękna. Pomysł bardzo mi się podoba :-) A poza tym w moim ulubionym kolorze....
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie wygląda bardzo ładnie .

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie w niej wyglądasz, podoba mi się, aż żałuję, ze nie chodzę w spódnicach,jestem spodniolubna

    OdpowiedzUsuń
  4. salut Wioletta,
    Très belle jupe, et ube belle couleur, Félicitatuions.
    Amitiés Celeste

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wygląda!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super spódnica!!!
    ja na szydełku potrafię tylko serwetkę wydziergać:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna :)
    Ja w zeszłym roku robiłam kaskadową spódniczkę ale miałam ją na sobie może z 3 razy - jakoś lepiej czuję się w spodniach. A szkoda, bo spódniczki są takie kobiece...
    Pięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za miłe słowa. Nie zawsze lubiłam chodzić w spódniczkach czy sukienkach jednak teraz bardzo lubię. Szczególnie gdy robi się cieplo.Bean widziałam twoją kaskadową, tak elegancka. Miłego wieczoru życzę wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgrabna dzianinka, zwłaszcza z białym żakiecikiem, extra!

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękna ta spódniczka!ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajna spódnica; kolor chyba w sam raz na lato i przewiewność też pewnie odpowiednia ;) fajnie zrobiłaś z dzianinową podszewką - dobrze że nie jest długa, dzięki temu ażurek ciekawie eksponuje Twoje bardzo atrakcyjne nogi!

    OdpowiedzUsuń
  12. bonjour tres jolie jupe cordialement

    OdpowiedzUsuń
  13. Przybiegłam podziękować za komentarz i poznać Cię i....
    jestem w szoku jak p i ę k n e tworzysz wyroby na szydełku .
    Jestem oczarowana bo śliczne i użyteczne zarazem.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Kora witam cię dzięki za miłe słowa.
    Anielu czuję się trochę zawstydzona.
    Wszystkim dzięki za miłe słowa.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie prawie? Czyste, żywe srebro!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Na drutach

Nietoperz czarny "toto"