Bolerko z długimi rękawami.

Najpierw był topik wykonany w tamtym roku, w tym roku dorobiłam bolerko, bo coś to lato jakiś chłodne i nie ma nawet kiedy w letnich ciuszkach pochodzić.



 Bolerko  i top zrobiłam z białej sonaty na szydełku. Obie części mają ten sam wzór.
 Bolerko robione jest od góry, ale każda część osobno. Po prostu ułożenie wzoru tak mi pasowało. Bolerko jest zapinane na guziczki.





Spódniczka "dzieło" własne ze sztruksu, uszyte kiedyś tam.
Pozdrawiam wszystkich zaglądających, więcej słońca i pogody życzę wam.
Witam nowego obserwatora.

Komentarze

  1. I teraz masz przepiękny komplecik! Bardzo fajnie w nim wyglądasz! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Patriotyczny strój :)Przepiękne rzeczy !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapitalny komplecik. W sam raz na tę porę. Świetnie w nim wyglądasz. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Salut Wioletta,
    De retour de vacances et à mes visites.
    Ce ensemble est magnifique et vous va très bien.
    Amitiés.Celeste

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje prace sa przesliczne ;) chciałabym je wyróżnić ;) zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne!!! Ja też zaczęłam bolerko z białej sonaty i... leży odłogiem już drugi rok:))) Twoje jest cudne, topik też, muszę skończyć swoje:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za miłe słowa, witam cię jako obserwatora.

    OdpowiedzUsuń
  8. bonjour merci de votre visite c est vraiment jolie le bustier est superbe amitier prunelle

    OdpowiedzUsuń
  9. Bonjour c' est magnifique jaime beaucoup ce que tu fais tes réalisations sont magnfiques
    je te laisse le lien de mon blog tu pourras venir me rendre visite
    et me laisser un petit mot afin que je me souvienne de toi tu peux si tu veux me mettre dans tes liens a visiter je le ferais pour toi aussi a bientôt dane
    http://dane.et.le.crochet.blog.free.fr

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Na drutach

Nietoperz czarny "toto"