czwartek, 9 czerwca 2011

Sukienka, kret i zaskroniec.

Z jednego metra materiału uszyłam sukienkę. Na przód naszyłam kilka kwiatuszków i listków zrobionych na szydełku.
Doskonała na upalne dni - sprawdzone.









Chciałam się jeszcze pochwalić Tygryską - kotką .Oto co złapała:


Piękny krecik, ale ile narobił szkody w ogródku. Mąż walczył z nim  od początku wiosny. Stosował różne sposoby ale bez skutecznie. A Tygryska dała mu rady. Jakoś przeszukując różne fora nigdzie nie znalazłam takiego  sposobu na kreta.
 Jeszcze jedno zwierzątko, tym razem złapane przez moją drugą połowę,  żywe wypuszczone.


8 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z tą sukienką .Taka bardzo wakacyjna!!!Biała to promienie słoneczne będzie odbijać.A węży się boje!!!Choć fascynują mnie zarazem ;)Dawno kreta nie widziałam ,zaskrońca zresztą też :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz fajnie, ze do dziergania posiadasz jeszcze umiejętność szycia, wychodzą wtedy fantastyczne ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sukienka a jeszcze tak ozdobiona,rewelacja!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukieneczka jest wspaniała co do zaskrońców to unikam ich jak diabeł święconej wody , bo widziałam dużeeeeee okazy .

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo letnia, wakacyjna :)
    sukienka znaczy, a Tygryska bardzo dzielna ;)
    chociaż kreta szkoda, chociaż szkodnik...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna sukienka i bardzo pomysłowo ozdobiona!!! Pozdrawiam i życzę milutkiej niedzieli :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. bonsoir merci d etre passer sur mon blog je voudrais vous dire que c est magnifique se que vous faites tres jolie superbe travail cordialement

    OdpowiedzUsuń
  8. Salut Wioletta,
    Les applications sur la robe sont très jolies,et le petit gilet est parfait dessus.
    La tunique beige plus bas est également très jolie.
    Bon weekend. Celeste

    OdpowiedzUsuń

Torebki z alcantary - wymiary

Zobaczyłam takie torebki na fb - szyjemy torebki. Materiał obiciowy alcantara świetnie się szyje. Do uszyci...