czwartek, 16 czerwca 2011

Bolerko z elementów.

Nie wiem jak u was, ale u mnie jest tak gorąco, tak parno, że nie można wytrzymać. W dodatku w pracy ciężki tydzień. Byle przeżyć do piątkowego wieczoru.
Na froncie robótkowym sama łatwizna - bolerko z elementów.


Ja z Tygryską, nie bardzo zadowoloną.
Spódniczka produkcji własnej szyta z 1/4 klosza.



Bolerko to 13 kwadratów i 2 trójkąty zrobione na szydełku z bawełny myra.


Wyszło 10 dag włóczki.
Pozdrowienia dla wszystkich odwiedzających mnie, a szczególnie dla tych od tak miłych komentarzy.

12 komentarzy:

  1. bonjour tres jolie le bolero j adore les boleros cordialement

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznusie na lato w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Salut Wioletta,

    Ravissant ce petit boléro.
    Amitiés Celeste

    OdpowiedzUsuń
  4. Bolerko bardzo fajne, ale spódnica rewelacyjna!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bolerko śliczne. Spódnica również. Podrawiam i przesyłam "głaski" dla Tygryski.
    magdalena171

    OdpowiedzUsuń
  6. ta łatwizna z elementów to mnie rozśmieszyła ;) :)
    bolerko git :D

    OdpowiedzUsuń
  7. W imieniu Tygryski dzieki, oj lubi być głaskana.
    Witam nowych obserwatorów i tych, którzy zostawili tu swój ślad po raz pierwszy. Wszystkim życzę miłego, słonecznego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  8. witam jestem początkującą szydełkowiczka, bardzo mnie urzekło to bolerko i prosiłabym o wzór na meila :dziczek102@interia.pl z góry dziękuję Maria

    OdpowiedzUsuń
  9. Marysiu, odpowiedz wysłałam pocztą.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne bolerko, takie delikatne! "łatwizna"!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Włoczka z Kauflandu

Coś ciepłego na coraz zimniejsze dni. Metryczka: 6 motków wełny Filzwolle po  50 g, 50 m kolor 950 z Kauflandu druty 6 mm wzór  Shalom C...