Poświąteczne porządki


Tym razem porządkuję kompa. Oj dawno nie robiłam tu porządku. Wygrzebałam zdjęcia moich prac nazwijmy je "przedblogowe".
Torebka robiona na szydełku - recykling. Torebka robiona była latem, pare dziewczyn z neta też ją w tym czasie robiło.





Tunika robiona na drutach z Zorzy podwójnej. Bardzo dobra na zimę. Często zakładana, bardzo ją lubię.


Bluzeczka wydziergana na szydełku z Maxi. Zeszło mi na nią trochę czasu.



Różowy kapelusz - totalna porażka - spruty. Fason dobry ale kolor nie ten.



A na koniec ptaszek złapany na podwórku. Ciekawe co to za ptak?



Tak się po świętach człowiek rozleniwił, że nie chce mu się nic robić.Dobrze, że wy dziewczyny coś robicie. Jest co pooglądać, inspiracji poszukać.

Komentarze

  1. Wioletto, super rzeczy wygrzebałaś, śliczna bluzeczka, fajna ciepła tunika i świetna torebka, chyba właśnie w tej chwili zapragnęłam takiej na lato! :)
    a ptaszek... nie wiem co zacz, ale mam nadzieję, że wypuściliście?
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ptaszek oczywiście żyje dalej na wolności (mam nadzieję - bo kotow ci u nas na podwórku dostatek).

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka jest świetna!!!!Bardzo fajne rzeczy zrobiłaś!!!A ptaszek to nie sójka?Jeśli miał takie niebiesko białe skrzydełka to pewno tak :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ptaszek to młoda sójka. Kapitalna torebka, podoba mi się również bardzo tunika!
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapatrzyłam się na tę torbę :) Niby recykling, ale wyszedł rewelacyjny!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Na drutach

Nietoperz czarny "toto"